Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Cindy ja Cindy...... :D:D:D

Saakeli oon menettäny ullan takia hermot 4 kertaa koska tunnen/tiedän pari samanlaista henkilöä........ :D

Onks Camilla muka vielä Jennin vuokraemäntä?? Jennihän siitä taisi jotain mainita, kun puhuivat siitä hellan vaihtamisesta. Onkohan jopa tulossa takaisin sarjaan? Siinä oli kyllä jäätävä kottarainen, pistäis varmaan Isobellallekkin jauhot suuhun :)

Eikös Kamomilla oo jossain Etelän lämmössä vittuilemassa tällä hetkellä? Ainakin sillon jokunen aika sitten kun tuli se legendaarinen Seppo&Ismo -show, niin siinä Camilla soitteli Jennille? drinksulasi kourassa jostain lämpimästä paikasta...

Camilla ja Aki Nikkinen takaisin sarjaan!

Toi olis kyllä just parasta! Siinä olis nykyset vässykät helisemässä kun vanhan kaartin konnat pistäis tuulemaan. Heluna ja Stuba olis nykyisistä ainoot, joilla olis mitään mahkuja pysyä niissä kekkereissä mukana.

No ei Heli nyt sentään kaikkein rasittavin oo, vaikka myönnetään et hermohan sen kans nykyään menee. Ja oon joskus pitäny sitä jopa ihan viehättävänä, ja kyllä, siitä paljon puhutusta leuasta huolimatta. Mut nyt siittä on tullu joku ihme kiihkofeministi, ei hyvä. Mut on Iiris, Ulla, Elsa ja varsinki Sampo vielä aika helvetin paljon rasittavampia. Sen rullahuulen sais vaikka Ossi hakata oikeen kunnolla, jahka saa selville mitä se on juoninu...

Vaikka nyt käydäänkin salkkareissa niin vakavaa asiaa läpi kuin naisiin kohdistuva väkivalta (jotai ole tapahtunut), niin Heli alkaa vaan ainakin mussa herättää väkivaltaisia ajatuksia naisia kohtaan.

Käsittämättömät hermot Panulla. Muuten varmaan vetäisi jo turpaan mutta hänen tilanteessaan se olisi lopullinen niitti tutkinnalle ja huoltajuudelle.
Nouskoon Aaro haudastaan antamaan Helille kurinpalautusta, vähällä ei tuota bitchiä saa päästää.

Btw, kun jengi nyt haikailee noiden vanhojen starbojen perään, niin kukas tästä kuusikosta "määräisi" jos Pihliksellä samassa rapussa asuisivat?

22417.jpg
Aki_Nikkinen.jpg

349254.jpg
489446.jpg
0.jpg

837645.jpg

Tuli tuosta kuvakokoelmasta mieleen, että onko tuossa sarjassa yhtään (roolinimiltään) etunimikaimaa?

Frostmind unohti ehkä kaikista kovimman, eli Eskon:

24265.jpg

Eskohan tyrmäsi itse KT:n, mutta näitä kiltinnäköisiä runoilijapoikia ei lasketa. Vetihän Kalle ja jopa Miiakin Ismoa pataan, mutta ei se heistä silti tee lähellekään niin kovia ja karskeja kuin Ismo.

Suorastaan häiritsevän kovia jätkiä molemmat, mutta mä kyllä melkein laittaisin pennini Nikkiselle. Vaikka Kari onkin vahvempi, niin Nikkinen osaa paremmin likaisen pelin. Se jätkä on täysin säälimätön. Karin heikkous (ja vahvuus) on se, että pohjimmiltaan se on kuitenkin reilu ja hyvä jätkä, ja pelaa aina herrasmiessäännöillä. Nikkistä puolestaan ei sido mitkään moraalin lait - enkä olis ihan varma, sitooko luonnonlaitkaan.

Back
Ylös Bottom