Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
LOOOL! "Nyt ei parane ruveta ryyppäämään, mulla nyt sellanen alamäki päällä että mopo voi lähteä käsistä" :hyper:

Onko Ismo sittenkin oppinut virheistään?! :wtf:

vittu toi heidi o tyhmä akka, ei voi laittaa purkkia kiinni vaan antaa avonaisen maalipurkin täysin kännissä olevalle spedelle. Nyrkkiä perseeseen tollasille!

Paska jakso, ei niin mitään hienoa taas tapahtunu.. Ja sitten joku Saran lompakko, huoh. Ei voisi vähempää kiinnostaa taas Miikan ym kuviot.. PLAAH.

Noitten "kotibileet" on aina yhtä hienon näkösiä.. tekno soi ja pari hassua ihmistä seisoo ja ihmettelee, jeejee.

joo o, turhaa avautumista tämäkin :D

joo, ja kuka se lattialla istuva spedeapina oli... tyyppi vaan naureskelee itsekseen ja nyplää jotain maalipurkkia.

e. sais muuten toi nikon ja pepin juttu pikkuhiljaa edistyä, alkaa ottaan kuuppaan tollanen nysväily.
Ja mitä helkkaria niko ja joonatan veljeili pallihuulen kaa siellä bileissä. Perkele! turpaan tollasta luuskaa.

Noitten "kotibileet" on aina yhtä hienon näkösiä.. tekno soi ja pari hassua ihmistä seisoo ja ihmettelee, jeejee.

Samaa mieltä, tyyliin muut on selvänä ja kattelee kun Joonatan örveltää. Pitäisi varmaan laittaa palautetta noista bileistä. Voisin ehdottaa maikkarille, että jos mä pääsisin dokaamaan salkkareihin.. Voisin jopa maksaa omat juomat jos saisin vetää Sampoa turpaan :curs:

Mä epäilen, että ipe tai joku muu saa kuningas idean ja deli perustetaan kellariin

PohjePanu otti hiukan hittiä kahelta äijältä baari-illan jälkeen. Joku nainen joka kuului samaan sakkiin näiden öykkäreiden kanssa yritä vongata Panulta patonkia, mutta Panu kieltäytyi ja sai sen karvaasti kokea.
Pantsu oli yksin baarissa koska veti herneet nokkaansa siitä että sai kuulla Iriksellä olevan yhä tunteita Heliä kohtaan

Kiitoksia :-) Ilmeisesti amandan bileiden aikaan kuuli sen jonku mikin kautta, et olis mahollista saada pari misua sänkyyn :-)

Samaa mieltä, tyyliin muut on selvänä ja kattelee kun Joonatan örveltää. Pitäisi varmaan laittaa palautetta noista bileistä. Voisin ehdottaa maikkarille, että jos mä pääsisin dokaamaan salkkareihin.. Voisin jopa maksaa omat juomat jos saisin vetää Sampoa turpaan :curs:

Nyt repesin kyllä ihan ääneen :D:D Nyt ne saa varmaan idiksen ja maalaaki Tuukan poissa ollessa seinät siniseksi ettei se suuttuis läiskästä.

jepjep

salkkaritoe.jpg

Back
Ylös Bottom