Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Isabellan on pakko jäädä kiinni kohta, mä en kestä enää sen touhuja. Olin jo ihan varma, että se narahtaa siitä kidnappauksesta, mutta ei..eikö Salkkareissa kaikki kuitenkin aina paljastu, joten kohta on Isabellan tuomiopäivä :curs:

Kyllä se päivä vielä tulee. Ajattele sitä niin, että mitä enemmän paskaa Isabella ehtii tehdä ennen kiinni jäämistä, niin sitä täydellisemmin kaikki pihlisläiset hylkää sen, ja sitä paremmalta sen tuskan katsominen tuntuu :evil:

Kaikki aikanaan.

Kyllä se päivä vielä tulee. Ajattele sitä niin, että mitä enemmän paskaa Isabella ehtii tehdä ennen kiinni jäämistä, niin sitä täydellisemmin kaikki pihlisläiset hylkää sen, ja sitä paremmalta sen tuskan katsominen tuntuu :evil:

Kaikki aikanaan.

Mut kyllä mua vähän säälitti kun se näki Stuban ja Cindyn siinä oven raossa :/ Toisaalta tuo Cindy+Tuukka+Stuba-kuvio tuo just sitä toivottua säpinää salkkareihin! Paljon mielenkiintosempaa tollanen ku joku Sampon mökötys Pepin takia.

Ja oliko toi jätkä siellä Liettuan kadulla nyt se sama kundi, jonka kuva oli tässäkin ketjussa joskus? Se söötti jätkä? Toivottavasti ei ollut, koska olis muuten aikamoinen pettymys. Vaikutti paljon miesmäisemmältä siinä kuvassa.

Kohta litisee paulan lettu!

Se kaveri siinä lopussahan oli sama jolta Heidi kysy mistä löytäisi kamerakaupan. Eli se varmaan auttaa Paulan laukun irti, sitten se muuttaa Helsinkiin Lassen ja Paulan kanssa, niin ja tietysti alkaa kilpailemaan Heidistä Joonatanin kanssa. Toivottavasti Joonatan näyttää sille liehuletille kaapin paikan.

Oli kyllä paha tilanne Amadeuksessa kun pec deckin vaijeri oli katkennut. Jos laitevalikoima on sama kuin Kehotuksella niin eihän sinne jäänyt kuin penkki ja kuntopyörä. Kannatti Tuukan kyllä rientää apuun.

mä tykkään salkkareita seuraa varsinkin niitten nuorison näyttelyjen takia. itsekin ku nuori olen niin saa verrata niitä itteensä. ne kännijutut on parhaita ja mielenkiintosimpia. joonatan on vähänku minä kännissä eli aina sekoilemassa ja huvittelemassa =)

^En menisi myöntämään yhtäläisyyksiä Joonataniin :D

Vaikka olen pikkuhiljaa alkanut tosissani vihata Isabellaa, niin kyllä vähän jänskätti se lopputilanne, kun kolkutteli siellä saunan oven takana.

ilman hauskaa voi olla myös viinaa. eiku...
missähän ritva on? Katariinan napeista seonnut Hellu kuitenkin löytää sen ja luulee sitä kaulimeks ja tekee sillä pullataikinan, ja sitten se viimeistään passitetaan hoitoon. toivottavasti näin ei kuitenkaan käy.

ai saakeli niin onkin. ei oo hetkeen sitä näytetty niin unohdin jo koko lieron.

mahtaa olla jo ilmakin loppunut laatikosta :D

Back
Ylös Bottom