Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä vetoo, että Sardääni vetää tosta taas jotkut ihme kilarit, että "Nyt menee firma nurin, kun eihän meikkifirman pomo voi näyttää tältä ja wääää":itku: Ihan niin kuin sen tarttis ite olla naamaansa työntämässä niiden mainoksiin tjsp.

Niin et tiia miten ne ihonsiirto jutut pelaa mut kylla sen osakkeet notkahti pihlajakadun naismarkkinoilla,ei tipu ku saalipildee vahaan aikaan.

Ei ne jätä sitä ton näköseks. Särdääni selaa tuotekatalogiaan ja huomaa että "katos perkele! meillähän on palovammat poistava voide valikoimissa!", ja se parantaa korkeintaan viikossa särdäänin entiseen loistoonsa.

Miten toi Paula on voinut tyyliin viikon hengailla siellä arkussa?

Mä voisin lyödä melkeen pallit vetoa että Paula on siellä Pihlajakadun kellarissa. :D
En usko että on, mutta alkaaa kyllä ideat loppuu kesken ja toi ainut arvaus tällä hetkellä ;) mutta huomenissa näkee sen, ellei se montaa päivää synnytä :D

No mut siis kyllähän paula siellä hautausmaalla oli kun se kuuli sen metelin.
Itse veikkaan että eero oli ollut toimelia mies ja kaivanut niin syvän kuopan että sinne menee:

Paulan arkku->
Päälle puoli metriä maata->
Aaron arkku->
Kolme metriä maata.

Jotenki mulla on sellanen muistikuva että Eero ois tehny "hautapaikan" siihen Aaron haudan viereen, eli ne kaivo väärästä kohdasta...pakkohan sen siellä jossain hautuumaalla on olla, tai siis siinä Aaron haudan lähettyvillä.

Huominen jakso "Peppi kaipaa kypsää kainaloa" ja maanantaina "Peppi vanhenee huomiosta vuosilla" mitähän lie luvassa :D
e: sori ei kai tätä lasketa spoilaukseksi? :(

Back
Ylös Bottom