Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta kaikki pihliksellä on sisäsiittosia kun tekijät ei viitti vaan tehdä uusia perheitä vaan sekottaa nykysiä...
Sehän olisi vain mielenkiintoista kun tulisi kunnon redneck-lisääntymistä sisarusten kesken. Sitten aina jännättäisi että kuinka vammainen tuon ja tuon lapsesta tulee synnyttyään.. Pian pihlajakatu on täynnä banjoa soittavia vajaaälyisiä juntteja jotka pökkivät kotieläimiä.

deliverance.jpg

Ismo suutelee eeroo niin sekin herää kertomaan missä paula on:D

Mut miks vitussa salkkareissa kaikki seurustelee omien sisartensa kanssa...
Elina ja sen veli (joku-jonka-nimeä-en-nyt-muista)
Sampo ja Peppi (sisarpuolia mut eniveis)
Stubastian ja niina (--''--)

Kohta kaikki pihliksellä on sisäsiittosia kun tekijät ei viitti vaan tehdä uusia perheitä vaan sekottaa nykysiä...
Onhan ne aika sisäsiittosta porukkaa muutenkin. Vaikka ei yhdessä asuttais niin kaikki seurustelee jonkun samalla kadulla tai talossa asuvan kanssa ja kaikki myös tuntee toisensa. Kaikki on myös töissä jossain Helsingin kolmesta ainoasta työpaikasta. Täällä stadissa meillä on muutenkin tapana tuntea kaikki lähikortteleiden asukit kun niin pieni kylä on. Mäki tunnen mun taloyhtiön kaikki asukit ja ollaan kaikki myös samassa paikassa töissä. Oon myös seurustellut yhdeksän meidän talon asukkaan kanssa ja 4 niistä olikin mun siskoja, mut en mä voinu tietää ku vasta eilen paljastu, että mun naapuri onki mun mutsi jne.

Onhan ne aika sisäsiittosta porukkaa muutenkin. Vaikka ei yhdessä asuttais niin kaikki seurustelee jonkun samalla kadulla tai talossa asuvan kanssa ja kaikki myös tuntee toisensa. Kaikki on myös töissä jossain Helsingin kolmesta ainoasta työpaikasta. Täällä stadissa meillä on muutenkin tapana tuntea kaikki lähikortteleiden asukit kun niin pieni kylä on. Mäki tunnen mun taloyhtiön kaikki asukit ja ollaan kaikki myös samassa paikassa töissä. Oon myös seurustellut yhdeksän meidän talon asukkaan kanssa ja 4 niistä olikin mun siskoja, mut en mä voinu tietää ku vasta eilen paljastu, että mun naapuri onki mun mutsi jne.

Mitäs päivittäin tulevassa sarjassa pitäs sitten näyttää? Kymmenen vuotta sitä, kun Ismo herää aamusin, lähtee töihin, tulee töistä ja menee nukkumaan? Ja välillä käy paskalla.

Jos haluaa jotain arkista, niin kannattaa varmaan kattoo Metsoloita.

Sehän olisi vain mielenkiintoista kun tulisi kunnon redneck-lisääntymistä sisarusten kesken. Sitten aina jännättäisi että kuinka vammainen tuon ja tuon lapsesta tulee synnyttyään.. Pian pihlajakatu on täynnä banjoa soittavia vajaaälyisiä juntteja jotka pökkivät kotieläimiä.
Jumaliste että repesin.:hyvä:
Alkaa kyllä olla vahän kulunu juttu tuo sisarusten nussiminen salkkareissa.

No voi vittu siis ei voi olla totta että tuo salla on oikeesti heränny henkiin. Mä olin ihan varma että ismo vaan sekoilee. Tää Salla kuolleista herääminen on suurinta paskaa Suomen TV-historiassa.:curs:

Sardiini tekee jokerit, ja lyö peilin paskaks sairaalan yöpöytään.

joo, kylmä pelasti aivot... muutaman kerran ruumishuoneella käyneenä voi sanoa, että siellä ei ole kylmä.

enemmän huolettaa tässä se kun telkkarista tulee tälläistä tuubaa, niin porukka luulee, että tollanen oikeasti mahdollista.

enemmän huolettaa tässä se kun telkkarista tulee tälläistä tuubaa, niin porukka luulee, että tollanen oikeasti mahdollista.

Mitäs väliä sillä on mihin ihmiset uskoo? :confused:
Uskoohan jotkut jumalaankin? Ja jos uskoo jumalaan niin sitten onkin sama uskoa vaikka joulupukkiin taikka salkkareihin.

joo, kylmä pelasti aivot... muutaman kerran ruumishuoneella käyneenä voi sanoa, että siellä ei ole kylmä.

Siis kyllähän toi on oikeasti ihan mahdollista! Tosin se ei ole mahdollista, että voi noin hyvin henkiin heräämisen jälkeen.

Mistä vetoo, että Sardääni vetää tosta taas jotkut ihme kilarit, että "Nyt menee firma nurin, kun eihän meikkifirman pomo voi näyttää tältä ja wääää":itku: Ihan niin kuin sen tarttis ite olla naamaansa työntämässä niiden mainoksiin tjsp.

Back
Ylös Bottom