Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Niin ja ei haudannut arkkua?

Ismo sekoilee ja kuvittelee että Salla on elossa ja elelee ullakolla, kuten siinä vanhassa suomalaisessa sarjassa se mummo kummitteli ullakolla.

Ismoooooo.....Se olen minääääääää vaimoooosiiiiiii. :eek:

Tai sitten Ismo rupeaa stalkkaamaan, jotain Sallan näköistä naista ja on aivan varma että se on Salla.

Sallaaaaa...Se olen minä mieheeeesiiiiiii.

Keneltä se Eero kyseli sitä varastopaikkaa jossa se saa duunata "lapselleen yllätystä?" Varmaan Lasse saa selville sen Eeron amistelupaikan ja sitä kautta jälille. Tää on sikamielenkiintonen sarja!! Prison Break mätänee helvetissä tän rinnal.

Keneltä se Eero kyseli sitä varastopaikkaa jossa se saa duunata "lapselleen yllätystä?" Varmaan Lasse saa selville sen Eeron amistelupaikan ja sitä kautta jälille. Tää on sikamielenkiintonen sarja!! Prison Break mätänee helvetissä tän rinnal.
Tanjalta muistaakseni..sehän hommas sen varaston Happy Homesin kautta :D

Miten ihmeessä Paula on noinkin kauan elänyt tuolla arkussa? Eikös sen olisi tossa vaiheessa jo pitänyt kuolla hapen puutteeseen? Vai onko sillä joku ilmareikä siellä?

No varmaan joku ilmareikä. On se kova ämmä kun koko kesän ollut siel ja ei ole edes tuon enempää hajalla.

Tuli kyllä Sallasta ja Ismosta mieleen Lumikki ja prinssi, joka herättää Lumikin ikuisesta unesta suudelmalla. Ehkä tuossa sitä haettiinkin :haart: Hyvä juttu, jos Salla ei kuole :)

Toivottavasti Eero ei nyt kuollut, olisi hauskaa nähdä miten Lasse reagoi sienimiehelle kun saa tietää, että se meni hautaamaan Paulan

Eikös noin ole käynyt joskus oikeasti, että herää kuolleista? Ainakin muistan jonkun dokkarin, jossa tyyppi ei ollut täysin kuollut, vaan oli lakannut hengittämästä ja vaipunut johonkin tajuttomaan tilaan ja alkanut sit kuiteskin hengittämään sen jälkeen, kun hänet oli todettu kuolleeksi. Oli vielä kertonut kokemuksistaan ruumishuoneella. Jotenkin noin se meni.

Tosin uskon enemmän siihen, että Salkkarit alkaa ottamaan vaikutteita eräästä ohjelmasta.

Back
Ylös Bottom