Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti saadaan nuo Eero & Aaro -lapsinäyttelijät vakinäyttelijöiksi sarjaan. Sarja ei olekaan ollut tarpeeksi ärsyttävä nyt hetkeen..

Toivottavasti saadaan nuo Eero & Aaro -lapsinäyttelijät vakinäyttelijöiksi sarjaan. Sarja ei olekaan ollut tarpeeksi ärsyttävä nyt hetkeen..
Mua kiristää noi kakarakummitukset, Veerasta päästiin ja noiko me saatiin vaihtarina? Meinasin jo ruveta vaahtoomaan, kun aloitin lukemaan sun postia, mut helpotti kun pääsin rivin loppuun. :) Olis saanu Stuba käydä Isabellan tarakalla, oltais saatu kunnon kukkotappelua KT:n ja Stuban välille. Toisaalta niillä on nyt ollu ihan hyvät välit niin ehkä parempi näin.

Mua kiristää noi kakarakummitukset, Veerasta päästiin ja noiko me saatiin vaihtarina? Meinasin jo ruveta vaahtoomaan, kun aloitin lukemaan sun postia, mut helpotti kun pääsin rivin loppuun. :) Olis saanu Stuba käydä Isabellan tarakalla, oltais saatu kunnon kukkotappelua KT:n ja Stuban välille. Toisaalta niillä on nyt ollu ihan hyvät välit niin ehkä parempi näin.
Kyllä mä haluan että isabella pysyy karissa, koska muutenhan se olisi jo ollut niin monen miehen kanssa tossa sarjassa, ja sehän vituttaa kun en itse ole näyttelij'ä:david:

Mitä tapahtu jakson lopussa kun sönkkö koristeli sitä kämppää? Nauhotus oli loppunu kesken näköjää boksille :(

Pikku-Aaro tuli heiluttamaan sen tikapuita. Eero veti paniikin ja sininen ruutu iski.

edit. jaa Mattih3 ehti ensin, mutta kertaus on opintojen äiti.

Stuba heitti hyvää läppää... Karin kanssa parhaat täl hetkel salkkareissa. Ja muuten paljon parempi on salkkarit kun jättää joka toisen jakson kattomatta niin ei tiedä mitä tapahtuu seuraavan jakson lopussa. :D Mulle tuli iha yllätyksenä lolmies kun jäi yks jakso kahtomatta.

Onko tota Eeroa ja Aaroa kukaan pihlajakadulta nähnyt samaanaikaan? Aattelin vaa et jos ei olekkaan kuin yksi skitsofreeninen A/Eero joka on taas vaihtamassa olemustaan.

Oli kyllä hyvä loppu jakso tänään. :hyvä:

Uhan ja muiden katsomatta jääneiden toivomuksesta, päivän tapahtumien kertaus:

- Salla pelkää että Ismo vetäisee polttareissaan jotain toista akkaa kuten Tuomo teki. Salla kieltää ensin Ismolta polttarit kokonaan. Salla pohtii asiaa kentaurissa parin neuvoa-antavan jäätelön kanssa, tilailee niitä kuin tuplaviskejä ilman jäitä. "Tuo vielä yksi samanlainen ja pistä paljo suklaakastiketta!" :kuola: Lopulta Helena saa Sallan suostumaan että Ismo saa pitää polttarinsa. Vainoharhainen Salla kuitenkin tilaa yksityisetsivän vahtimaan Ismoa polttari-iltana.

- Eeron muutos Aaro II:ksi ja ahdistavat unet ja näyt Aarosta jatkuvat. Eero unohtaa hakea Paulan kotiin sairaalasta, mutta naapurin Miika tuo sen samalla kun kerta on kotiin menossa itsekkin. Miika epäilee ettei Eerolla ole kaikki kohdillaan ja muistuttaa että hänelle voi tulla juttelemaan jos tarvitsee apua. Eero ei uskalla enää edes nukkua ilman päällä olevia valoja ja senn käytös muuttuu pelottavan "Aaromaiseksi" kun tiuskii Paulalle.

- Kari luulee että taulu oli lahja Nenäbellalta ja ottaa yhteyttä kortissa olleeseen sähköpostiosoitteeseen, kutsuen lähettäjän illalliselle syömään Helenan kokkaamaa gourmetmättöä. Kun illalliset koittaa ovikello soi ja oven takana onkin se Nenäbellan taidekaveri Homo-Peetteri kanki kovana.

- Stubastian yrittää edelleen lyödä kiilaa puuterikauppias Tsärdäänin ja Strippi-Niinan väliin mutta ei oikein näytä tuottavan tulosta. Kari ja Stuba pohdiskelivat lopussa että voisivat pitää Ismon polttareiksi kunnon sikailubileet strippareineen kaikkineen. Mikäli en ihan vituiksi veikkaa niin perisalkkarimaiseen tyyliin tilaavat Niinan vielä sinne. :lol2:
- Eikait siinä muuta enää tainnutkaan mainittavaa olla.

Back
Ylös Bottom