Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua kiristää noi kakarakummitukset, Veerasta päästiin ja noiko me saatiin vaihtarina? Meinasin jo ruveta vaahtoomaan, kun aloitin lukemaan sun postia, mut helpotti kun pääsin rivin loppuun.Toivottavasti saadaan nuo Eero & Aaro -lapsinäyttelijät vakinäyttelijöiksi sarjaan. Sarja ei olekaan ollut tarpeeksi ärsyttävä nyt hetkeen..
Olis saanu Stuba käydä Isabellan tarakalla, oltais saatu kunnon kukkotappelua KT:n ja Stuban välille. Toisaalta niillä on nyt ollu ihan hyvät välit niin ehkä parempi näin.Kyllä mä haluan että isabella pysyy karissa, koska muutenhan se olisi jo ollut niin monen miehen kanssa tossa sarjassa, ja sehän vituttaa kun en itse ole näyttelij'äMua kiristää noi kakarakummitukset, Veerasta päästiin ja noiko me saatiin vaihtarina? Meinasin jo ruveta vaahtoomaan, kun aloitin lukemaan sun postia, mut helpotti kun pääsin rivin loppuun.Olis saanu Stuba käydä Isabellan tarakalla, oltais saatu kunnon kukkotappelua KT:n ja Stuban välille. Toisaalta niillä on nyt ollu ihan hyvät välit niin ehkä parempi näin.

No voihan sen noinkin ajatella..Kyllä mä haluan että isabella pysyy karissa, koska muutenhan se olisi jo ollut niin monen miehen kanssa tossa sarjassa, ja sehän vituttaa kun en itse ole näyttelij'ä![]()

:whip:No voihan sen noinkin ajatella..![]()
Lapsi-Aaro tuli kummittelemaan ja sönkkö sai paniikkikohtauksen. Jäi sinne tikkaitten päähän tärisemään kuset housussa.Mitä tapahtu jakson lopussa kun sönkkö koristeli sitä kämppää? Nauhotus oli loppunu kesken näköjää boksille :(
Mitä tapahtu jakson lopussa kun sönkkö koristeli sitä kämppää? Nauhotus oli loppunu kesken näköjää boksille :(
Kari voi kuulla Stubalta tasokasta vittuilua.:lol2:Eipä ole revennyt pitkään aikaan näin paljon kun tuo gay-petteri vai mikä oli tuli taalasmaille. :lol2:
Lopulta Helena saa Sallan suostumaan että Ismo saa pitää polttarinsa. Vainoharhainen Salla kuitenkin tilaa yksityisetsivän vahtimaan Ismoa polttari-iltana.