Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai, että 10% rasvat... eipä ole Salkkareissa ainakaan viime aikoina Ossilla näkynyt 10% rasvoja ellei sitten ole noiden kuvausten jälkeen jo dieetannut ja painanut näissä tällä hetkellä näytettävissä jaksoissa reilusti yli 100kg.
Tottakai on jäljessä kuten tossa jo sanoinkin. Eli ellei ole noiden jälkeen jo aika paljon dieetannut, mutta ihmettelen tota painoa kyllä. Jos nyt ollaan 94-95kg massoissa 10% rasvoilla... ei näytä lähellekään 10% rasvoilta näissä tämän hetken jaksoissa joten niissä oltava paino reilusti yli 100kg mitä myös hieman epäilen.Mutta koska nuo nykyiset jaksot on kuvattu? Eikö ne tule aika jäljessä.
Salkkarijaksot kuvataan kuulemma puolisen vuotta ennen TV-esitystä.Mutta koska nuo nykyiset jaksot on kuvattu? Eikö ne tule aika jäljessä.
Hehe, heti lähti taas pakkistyyliin kauheet epäilyt ja keskustelut jostain Osterin rasvoista! :D Eikö nuo jaksot tuu ruutuun aina n. puol vuotta myöhässä. Tai siis livekuvaahan se aina on mitä sieltä näytetään, mutta silti...
Hehe, heti lähti taas pakkistyyliin kauheet epäilyt ja keskustelut jostain Osterin rasvoista! :D
Marraskuussa kuvattu sen KT:n statistin (Tampereen jostain teatterista) jaksot. Millon ne tulee, näkee viiveen. Eiks ne nyt lähiaikoina ole tulossa.Salkkarijaksot kuvataan kuulemma puolisen vuotta ennen TV-esitystä.
Ossi kyllä tuli mua vastaa portaissa acs:ssä tossa pari viikkoa sitten ja näytti kyllä laihtuneen ainakin kasvoista huomattavasti.No onks tuo sun mielestä muka ihan yhdentekevä juttu!?
Ossi kyllä tuli mua vastaa portaissa acs:ssä tossa pari viikkoa sitten ja katoin sillon jo että näyttäs laihtuneen ainakin kasvoista.
No mun mielestä ihan saman näkönen ku aina ennenkin livenä.. Tän hetken telkkarin kuntoon en pysty arvioimaa todenmukasesti koska telkkari vääristää niin paljon mutta olihan se livenä vähän kyniksemmän näkönen ku telkus (niinku kaikki yleensä)Joo et se ois sitten kiristelly...Mites muskulaarisuus?
Kuka huomasi että salkkareissa käytettiin sana ROINA? Kyl siel on käsikirjottajat lukeneet pakkista, mun tietääkseni tuota sanaa ei monetkaan tavikset tiedä/käytä. Tai sitten Osteri on kuvausten välillä vetänyt ryssäfemmoja ja opastanut jengiä asioissa.