Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Njoo tosiaan. Kyl Stuba kerto sille, että kuin tabuja popsitaan. Tosiaan toi Kehote kuntosali on aika laadukas, ei paljoa laitteita löydy. :D

Jep ja natofaijalla meni aineet sekasin.. Sekotti kasvun ja steroidit keskenään.

roinatanin kuuri ei muuten kävis minkää perusnapin kaa, ei dianaboli tai winsut, menis ihan perseelleen tollanen jos joku 2vko vedetään ja sit taukoo, saattaa sopii ainoastaan yhdelle napille josta en puhu tällä puolella.

ja joo on se hienoa että me kaikki punttiksella käyvät vedetään roinaa (itse vedänki) ja sitte testo huuruis riehutaan munana jne... no ei siinä mitää.

Kuka huomasi että salkkareissa käytettiin sana ROINA? Kyl siel on käsikirjottajat lukeneet pakkista, mun tietääkseni tuota sanaa ei monetkaan tavikset tiedä/käytä. Tai sitten Osteri on kuvausten välillä vetänyt ryssäfemmoja ja opastanut jengiä asioissa.

kyllä huomasin ja ihmettelin jopa vähäsen käsikirjottajien ottaneen selvää alan slangista. :)

kyllä huomasin ja ihmettelin jopa vähäsen käsikirjottajien ottaneen selvää alan slangista. :)
Samaa kummastelin, aika hauskalta kuulosti. Kyllä tota roinaamista puidaan varmaan vielä Kentaurissa kovaan ääneen, niin että kaikki saavat sen varmasti tietoonsa. Stubastian tosta nyt ainakin joutuu hankaluuksiin, koska Joonatunin on pakko käräyttää se Natofaijalle.

Kyllähän ne käsikirjoittajat selvästi Pakkista lukee. Nato-faija ja nyt roina. Seuraavaksi Isabella alkaa varmaan kutsumaan Sallaa T-72:ksi.

Ja hankkiutuhan ne Veerastakin eroon kun Sahaaja aina haukku sitä.. :(

"Mutta mulla on sopimusta vielä vuosi!"
"Sori nyt, mutta meillä ei ole varaa menettää Sahaajaa.. se on tärkeä katsoja"
"Kuka? Sahaaja..?"
"Mene nyt vain. Mene."

Salkkareita tulee katsottua (liian) harvoin eikä vaimo katso sitä koskaan. No eilen sitten ensin hihkuin yksin telkkarin äärellä "hei, toi sanoi 'roina' salkkareissa". Jo siinä vaiheessa vaimo oli vähän WTF. Silloin kun rupesin hirnumaan ja hokemaan "kuka nielee", olikin jo melkein ulkoruokinnan vuoro.

Mahtava sarja.

Salkkareita tulee katsottua (liian) harvoin eikä vaimo katso sitä koskaan. No eilen sitten ensin hihkuin yksin telkkarin äärellä "hei, toi sanoi 'roina' salkkareissa". Jo siinä vaiheessa vaimo oli vähän WTF. Silloin kun rupesin hirnumaan ja hokemaan "kuka nielee", olikin jo melkein ulkoruokinnan vuoro.

Mahtava sarja.
Joo meilläkin ihmeteltiin sitä, kun piti kelata digiboksista taaksepäin ihan vaan varmistaakseen, että sanoiko se oikeesti "roina".:D

Kyllähän ne käsikirjoittajat selvästi Pakkista lukee. Nato-faija ja nyt roina. Seuraavaksi Isabella alkaa varmaan kutsumaan Sallaa T-72:ksi.
Heh oliks tää läppä vai ei? Ei kai ne tota roinaa ois voinu ainakaa käydä pakkikselta poimimassa salkkariketjusta, kun toi esitettävien ohjelmien lagi on niin pitkä. :pano:

Heh oliks tää läppä vai ei? Ei kai ne tota roinaa ois voinu ainakaa käydä pakkikselta poimimassa salkkariketjusta, kun toi esitettävien ohjelmien lagi on niin pitkä. :pano:
Joo puoli vuotta sitten pakkiksella ei vielä tunnettu sanaa roina. :rolleyes:
Tossa pohdin, et kuka voi olla niin tyhmä, et nappaa jotain tuntemattomii nappeja päänsärkyyn/vast.??????:wall:
No eihän ne ollu tuntemattomia nappeja ku Roinatan sano, että ne on särkylääkkeitä ja sen takia Nato-faija laitto ne lääkekaappiin. Juulia oli todistamassa tätä tapahtumaa.

Tossa pohdin, et kuka voi olla niin tyhmä, et nappaa jotain tuntemattomii nappeja päänsärkyyn/vast.??????:wall:

Roinatanhan sano, että ne napit ovat päänsärkyyn. Miks julli olis siis epäillyt mitään?

edit.... hiiiiidaas

edit2. Jos apteekista lääkäritäti antaa särkyyn lääkettä, en kyllä uskalla syödä. Ne on kuitenkin streroideja:david:

Se oli ennuste. Perustuen sarjassa jo esitettyjen Pakkis-sanojen tilastoon. Ja onhan tota roina-sanaa käytetty varmasti paljon aiemminkin, hyvinhän ne on voineet sen täältä poimia. :dance:

Ja Solid: sun pitäis olla onnellinen, kun siitä haaskasta päästiin eroon. Näin on kaikille parempi.

Roinatanhan sano, että ne napit ovat päänsärkyyn. Miks julli olis siis epäillyt mitään?

edit.... hiiiiidaas

edit2. Jos apteekista lääkäritäti antaa särkyyn lääkettä, en kyllä uskalla syödä. Ne on kuitenkin streroideja:david:
No älä nyt... Oon tainnu kattoo meidän omaa kulttisarjaa vähän puolivaloilla, ku en huomannu roinatanin noin sanoneen. Ansaitsen siis kettuilusi. Taidan olla ite aika:wall::david:.
Toisaalta et kai sä nyt vaan vertaa salkkareiden superbodaria:puntti: johonki apteekintätiin. Pääsinpäs kuittaamaa:lol2:

Mun tietoisuus taasen ei rekisteröiny koko sanaa. Kuulin sen kyllä, mutta oli niin tuttu sana, että en hätkähtänyt edes outoa asiayhteyttä. Vasta ketjua lukiessa olen tajunnut kuinka merkittävästä tapahtumasta tässä onkaan itse asiassa kyse. Koko kehonrakennusmaailmaa mullistava tajunnanlaajentuma.

Hantta84 sanoi:
Toisaalta et kai sä nyt vaan vertaa salkkareiden superbodaria johonki apteekintätiin.
Juu en. Sillä roinatanin on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkiesti. Iiiiamen

Natu-faijan on ihan turha räyhätä Roinatunille. Itekki ihan varmasti veteli YK-joukoissa punttia ja roinaa harvase päivä. Nyt on kieltämässä pojalta suunnilleen koko harrastuksen. :(

Back
Ylös Bottom