Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep ja natofaijalla meni aineet sekasin.. Sekotti kasvun ja steroidit keskenään.
Kuka huomasi että salkkareissa käytettiin sana ROINA? Kyl siel on käsikirjottajat lukeneet pakkista, mun tietääkseni tuota sanaa ei monetkaan tavikset tiedä/käytä. Tai sitten Osteri on kuvausten välillä vetänyt ryssäfemmoja ja opastanut jengiä asioissa.

Samaa kummastelin, aika hauskalta kuulosti. Kyllä tota roinaamista puidaan varmaan vielä Kentaurissa kovaan ääneen, niin että kaikki saavat sen varmasti tietoonsa. Stubastian tosta nyt ainakin joutuu hankaluuksiin, koska Joonatunin on pakko käräyttää se Natofaijalle.kyllä huomasin ja ihmettelin jopa vähäsen käsikirjottajien ottaneen selvää alan slangista.![]()
Mulla meni täysin ohi, et kuka sen roina-sanan sanoi(?). Ehkä sanaan roina on jo niin tottunut, että tajunta ei kiinnittänyt mitään huomiota.
Haha.. :lol2: Mahtaiskohan kaksoset saada lähtemään samalla konstilla?Ja hankkiutuhan ne Veerastakin eroon kun Sahaaja aina haukku sitä.. :(
"Mutta mulla on sopimusta vielä vuosi!"
"Sori nyt, mutta meillä ei ole varaa menettää Sahaajaa.. se on tärkeä katsoja"
"Kuka? Sahaaja..?"
"Mene nyt vain. Mene."
Joo meilläkin ihmeteltiin sitä, kun piti kelata digiboksista taaksepäin ihan vaan varmistaakseen, että sanoiko se oikeesti "roina".:DSalkkareita tulee katsottua (liian) harvoin eikä vaimo katso sitä koskaan. No eilen sitten ensin hihkuin yksin telkkarin äärellä "hei, toi sanoi 'roina' salkkareissa". Jo siinä vaiheessa vaimo oli vähän WTF. Silloin kun rupesin hirnumaan ja hokemaan "kuka nielee", olikin jo melkein ulkoruokinnan vuoro.
Mahtava sarja.
Heh oliks tää läppä vai ei? Ei kai ne tota roinaa ois voinu ainakaa käydä pakkikselta poimimassa salkkariketjusta, kun toi esitettävien ohjelmien lagi on niin pitkä.Kyllähän ne käsikirjoittajat selvästi Pakkista lukee. Nato-faija ja nyt roina. Seuraavaksi Isabella alkaa varmaan kutsumaan Sallaa T-72:ksi.

Tossa pohdin, et kuka voi olla niin tyhmä, et nappaa jotain tuntemattomii nappeja päänsärkyyn/vast.??????:wall:"Oot syöttänyt mulle anabolisen steroidin"![]()
Joo puoli vuotta sitten pakkiksella ei vielä tunnettu sanaa roina.Heh oliks tää läppä vai ei? Ei kai ne tota roinaa ois voinu ainakaa käydä pakkikselta poimimassa salkkariketjusta, kun toi esitettävien ohjelmien lagi on niin pitkä.![]()

No eihän ne ollu tuntemattomia nappeja ku Roinatan sano, että ne on särkylääkkeitä ja sen takia Nato-faija laitto ne lääkekaappiin. Juulia oli todistamassa tätä tapahtumaa.Tossa pohdin, et kuka voi olla niin tyhmä, et nappaa jotain tuntemattomii nappeja päänsärkyyn/vast.??????:wall:
Tossa pohdin, et kuka voi olla niin tyhmä, et nappaa jotain tuntemattomii nappeja päänsärkyyn/vast.??????:wall:

Heh oliks tää läppä vai ei? Ei kai ne tota roinaa ois voinu ainakaa käydä pakkikselta poimimassa salkkariketjusta, kun toi esitettävien ohjelmien lagi on niin pitkä.![]()
No älä nyt... Oon tainnu kattoo meidän omaa kulttisarjaa vähän puolivaloilla, ku en huomannu roinatanin noin sanoneen. Ansaitsen siis kettuilusi. Taidan olla ite aika:wall:Roinatanhan sano, että ne napit ovat päänsärkyyn. Miks julli olis siis epäillyt mitään?
edit.... hiiiiidaas
edit2. Jos apteekista lääkäritäti antaa särkyyn lääkettä, en kyllä uskalla syödä. Ne on kuitenkin streroideja![]()
.
johonki apteekintätiin. Pääsinpäs kuittaamaa:lol2:Juu en. Sillä roinatanin on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkiesti. IiiiamenHantta84 sanoi:Toisaalta et kai sä nyt vaan vertaa salkkareiden superbodaria johonki apteekintätiin.