Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jos pysäytitte tuohon kohtaan missä Konsta on totisena kun näkee Pepin ja Sampon kuvan niin pystyy sekunnilleen huomaamaan kohdan missä Konstan sydän repeytyy rinnasta.

IsaBella Holmin pisteet nousivat taas silmissäni, vaikka ne kerkesi laskea tällä viikolla jo, näittekö ne nännit sen mekon läpi:eek:

oli kyl iha helvetin kurko jakso!!!!! <33333333333333333333333
No oli todellakin! Helevetin perse, kun jää huomenna ja perjantaina Salkkarit näkemättä, enkä näe uusintojakaan viikonloppuna. :itku:

Kiinnostais nähdä, miten tossa Peppi-Sampo-Konsta-kuviossa oikein käy, kun Peppi selvästi vielä empii. Konstahan varmaan heivaa Pepin nuo kuvat nähtyään, mutta voi olla, että Peppi järkyttyy niin pahasti, että Sampoltakin jää pipari saamatta. Voi perkele että vituttaa, jos missaan Pepin korkkauksen kaiken tämän odottamisen jälkeen! :wall:

Veerahan kerkes just lähteä, ennen kuin se kuva tuli ruudulle. Jos se olis sen nähnyt, niin melkoista bitchausta olis ollut odotettavissa. Saahan nähdä, millaisen shown se laittaa pystyyn, kun löytää lentäjän ja Iiriksen kyntöhommista. Toivottavasti siinä rytäkässä molemmat haahkat saa lopulliset lähtöpassit Pihlajakadulta, ja Panu etsii itselleen tasoistaan seuraa.

P.S. Nyt kun kunnolla katsoin, niin oon aika varma, että se KT:n väliaikainen hoito on kuin onkin kalaihminen. Ihan helvetin ruma se on ainakin. Onneksi Kari ei ehtinyt saastuttaa itseään työntämällä sausagensa siihen ämmään!

P.S. Nyt kun kunnolla katsoin, niin oon aika varma, että se KT:n väliaikainen hoito on kuin onkin kalaihminen. Ihan helvetin ruma se on ainakin. Onneksi Kari ei ehtinyt saastuttaa itseään työntämällä sausagensa siihen ämmään!

No niimpä, hyi saatana teitä sikoja ku täällä oli muutama jotka sano että se on seksikäs milffi.:urjo: En voinu käsittää sitä edes läppänä.

Eläkä huoli, netistähän ne saat katottuu youtubesta varsinkin. :)

Oli kyllä aivan mahtava jakso. Isabellan syöksyminen avaruuslasit päässä kruunas kaiken.:dance:

Toi heidi on muuten oikeestaan aika hottis ku sitä on hetken katellu.:kuola:

Panu on aina khkkkäännis. pesää irtoo!

Mua on itse asiassa alkanu vähän huolestuttaa toi Pannarin alkoholinkäyttö... Panohan on nykyään joka päivä, jos ei nyt kaatokunnossa, niin vähintäänkin tonkimassa jotain konjakkipulloa kaapista tai hornimassa Jennitaurissa olutta. Jonkun pitäis keskustella asiasta lentäjälle. Jos ei meno muutu, niin Pannari alkoholisoituu ja siitä ei hyvä seuraa. Siinä menis työpaikkakin, kun Tatzan ajelis lentokonetta konjakkihuuruissa ja jäis kiinni.

Mua on itse asiassa alkanu vähän huolestuttaa toi Pannarin alkoholinkäyttö... Panohan on nykyään joka päivä, jos ei nyt kaatokunnossa, niin vähintäänkin tonkimassa jotain konjakkipulloa kaapista tai hornimassa Jennitaurissa olutta. Jonkun pitäis keskustella asiasta lentäjälle. Jos ei meno muutu, niin Pannari alkoholisoituu ja siitä ei hyvä seuraa. Siinä menis työpaikkakin, kun Tatzan ajelis lentokonetta konjakkihuuruissa ja jäis kiinni.
http://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4

Niin, et siis tiedä vai? Tai tunnet jonkinlaista ylemmyyden tunnetta kun kuulut KT200RAW:n tarkoituksen tietäjien klubiin ja halveksit kaikkia alhaisia matoja, jotka eivät tiedä mitään mahtavasta KT200AW:sta?
Turpa kiinni jo siitä KT200RAW -jutusta. Kukaan haluu enää tota paskaa lukea täältä.

Back
Ylös Bottom