Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Eikö ollukki söpöä, kun Isabella löys talotaikurit lippiksen siellä Kentaurissa :haart:

Vituttaa se Konsta, ei saatana miten paska näyttelemään, melkein pahempi kuin robotti-niko. "mä oon kiltti poika ja mulla on nälkä" :curs: ja peppikin on ruennut vituttamaan kybällä, koko sen olemus onniin perseestä.. ja sen ylisuuri otsa paistaa vittumaisesti.

Mua ottaa päähän kans toi Konsta, eikö joku vois ottaa sitä omenaa pois sen suusta, että sen puhe taas kulkis?

KT pääsee kuin pääsekin vielä Isabellan tarakalle! JES!! :thumbs:

Talotaikurit-lippis saapui! Olen pettynyt, sillä lippa on alapuoleltakin keltainen :(
noh. minkä värinen sen odotit olevan?
Virallisen taikurilippiksen lipan alapuoli on väriltään vihreä. Näin ainakin Lassella.

Viimeksi muokattu:
Vituttaa se Konsta, ei saatana miten paska näyttelemään, melkein pahempi kuin robotti-niko. "mä oon kiltti poika ja mulla on nälkä" :curs: ja peppikin on ruennut vituttamaan kybällä, koko sen olemus onniin perseestä.. ja sen ylisuuri otsa paistaa vittumaisesti.
Noniin! Kerrankin joku muukin joka ei kuolaa pepin perään, en tajuu mitä kaikki näkee siinä:jahas:

Kyllä "puuro ilman voisilmää"joonatanin pitäs saada kunnolla tukkapöllyä. Ei oo tuollanen vasikoiminen yhtään kiva. Ja sitten tuo Isabellan riiviö kakara jolla on ne punaset pillisfarkut aina jalassa, nimeä en nyt muista ja hyvä niin. Mutta sille KT200paidan pitäs näyttää kaapin paikka ja antaa sille oikein isän kädestä piiskaa!1! Lisäksi joku vois antaa sille Osteri Ossin siskolle myös piiskaa kun se on niin rasittava, en muuten muista senkään nartun nimeä. Taitaa olla orastava dementia tulossa. Kaikenkaikkiaan olisi hyvä jos pihlajakadun kaikki naiset sais piiskaa, ei se hukkaan menes kuitenkaan. Kaikki ne kuitenkin on joskus olleet ärsyttäviä.

Mitähän mahtaa Joonatan selitellä Stuballe? Vähän paha tuohon flunssaankaan vedota kun paikat on pumpissa ja verisuonet on kuin puutarhaletkut.

Miten musta tuntuu että tämä ketju koostuu nykyään seuraavista aloituksista/virkkeistä:
- KT200 kyllä...
- Panisin...
- En panisi..
- Löisin turpaan..

Olenko ainoa? Ja tosiaan tuo että liki pitäen joka päivä joku kysyy että mitä edellisessä jaksossa tapahtui, johon tosiaankaan kukaan ei viitsi edes lyhyesti vastata, vaan kerrotaan vaan kuinka KT200 kyllä panisi vittu Peppiä vaikka se on niin ruma ja lattarinta eikun tosi nyrkillä pantava ihq!1 Helvetti sentään...

Kyllä vitutti taas vaihteeksi Veera eilisessä jaksossa. "Mun mielestä Sampon pitää muuttaa pois". Helvetin kurppa. :curs:

Veera jos luet tätä, painu itse vittuun Pihlajakadulta!!

Ja Solid, et todellakaan ole ainoa.

Mitähän mahtaa Joonatan selitellä Stuballe? Vähän paha tuohon flunssaankaan vedota kun paikat on pumpissa ja verisuonet on kuin puutarhaletkut.
Stuba mun mielestä pystyi hienosti ignooraamaan Joonatunin uhoomisen siellä salilla, tai sit se vaan pelkäs.

Olis hienoa jos ketju palaisi takaisin vanhoille raiteilleen ja sisältäisi pitkiä koosteita viikon parhaista hetkistä. Toi jumittuminen jonkun tietyn saman henkilön fanittamiseen ( KT, Peppi, Heidi yms. ) on helvetin tylsää luettavaa. Eikä edes naurata. Vaikka itsekin fanitan KT:ta täysillä.

Kyllä vitutti taas vaihteeksi Veera eilisessä jaksossa. "Mun mielestä Sampon pitää muuttaa pois". Helvetin kurppa. :curs:

Veera jos luet tätä, painu itse vittuun Pihlajakadulta!!
Ei Veera ole kyllä yhtään niin hanurista kuin Sampo. Sille vässykälle en todellakaan soisi enää oikeutta korkata Peppiä, vaikka ennen niin ajattelinkin. Menee hermot kun se vaan juonittelee Veeraa vastaan ja stalkkailee Peppiä. Ja Iiris se vasta onkin juonitteleva kurppa.

Mun mielestä Panun pitäis heittää koko porukka helvettiin ja hankkia joku kunnon kissa kodin hengettäreksi, kun Veerakin näköjään on pamahtanut paksuksi jollekin vieraalle miehelle. On muuten ihme juttu, kuinka lentäjä ei ole huomannut tota ollenkaan.:eek:

Niin, ja sanokaahan nyt, Sahaaja ja Solid, että mistä täällä pitäisi puhua, jos kiellettyjä aiheita ovat:
-Karin penkkitulokset
-Karin panemiset ja panematta jättämiset
-Tissit
-Pepin/Heidin/jonkun muun ihanuus tai rumuus
-mikä vielä?

Noihan on kaikki ihan olennainen osa salkkareitten viehätystä.

Back
Ylös Bottom