Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Juulian tissittömyys siis mitä vittua? Jos Juulia on tissitön niin mun omat kasvaa sit sisäänpäin :jahas:

Buahhah toi Roinatan, toivottavasti Stuba ampuu sen.

Mitä hel.?! Tissit kropan mukaan, jos on laiha niin sillon pikkuset tisut:kuola: Tosin en sano etteikö isot rinnat naisella herättäisi alkukantaista (nykypäiväistä) himoa.

Näit Heidin etkä tehnyt mitään?:wtf:

Niin, kieltämättä pokausyritys samaan aikaan kun se puhu kaverinsa kanssa puhelimeen siellä bussissa olisi ollut aika peliliike. Oli ihan eri planeetalta kuin tossa sun avatarissa, Thompzon.

Juulian tissittömyys siis mitä vittua? Jos Juulia on tissitön niin mun omat kasvaa sit sisäänpäin :jahas:
Joo siis ei se munkaan mielestä ole tissitön. Sillä on pienet tissit, ja mun mielestä ne on ihan hyvän näköiset, niin kuin sanoin. En nyt vaan jaksanut ruveta sanoista vääntämään, kun täällä oli jo Juuliaa tissittömäksi kutsuttu. Eli don't worry, luultavasti tykkäisin sunkin tisseistä. :thumbs:

Joo siis ei se munkaan mielestä ole tissitön. Sillä on pienet tissit, ja mun mielestä ne on ihan hyvän näköiset, niin kuin sanoin. En nyt vaan jaksanut ruveta sanoista vääntämään, kun täällä oli jo Juuliaa tissittömäksi kutsuttu. Eli don't worry, luultavasti tykkäisin sunkin tisseistä. :thumbs:
:dance::rock::worship:

Oli muuten aika timanttinen jakso! Ossin muistinmenetys, Isabella :haart: KT, Sampo sai runtua, Supermassa-Joonatan teki istumaannousuja (ei oo mikään kevyt liike noilla massoilla), ja kohta Stuba vetää Natumassatania turpaan! :rock:

Tainnu toi lentäjä panu tehä muutakii ku lennelly ja käyny lenkilä(kropasta päätellen):wtf:
Musta tuntuu, että suunnilleen kaikki Pihlajakadun miehet on viime aikoina ollu massakuurilla. Lassenkin hanskat oli ihan valtavat kun niitä tossa viime viikolla(ko se oli?) näytettiin. Paitsi tietysti Eero, tuo hiirulainen, joka elää pelkillä sienillä ja keitolla.

Veikkaan, että Stubastian ei kyllä tee mitään Roinatanille. Stubastian on kuitenkin muuttunut mies.

Musta tuntuu, että suunnilleen kaikki Pihlajakadun miehet on viime aikoina ollu massakuurilla. Lassenkin hanskat oli ihan valtavat kun niitä tossa viime viikolla(ko se oli?) näytettiin. Paitsi tietysti Eero, tuo hiirulainen, joka elää pelkillä sienillä ja keitolla.
Mitä vittua? Etkö muista Eeron massiivisia kyykkyreisiä mitkä näky sillon kun Eero oli boksereissaan sidottu tuoliin siellä mökissä Aaro-vainaan toimesta? Ja onhan toi Panu ollut aina massan mies. Muistan vielä selkeästi ensimmäisen Panun saunakohtauksen ja miehen rintafileet oli todella paksua tavaraa.

Jesjes, huomenna nähdäänkin sitten lisää Isabellan goodieseja saunassa!

Mitä vittua? Etkö muista Eeron massiivisia kyykkyreisiä mitkä näky sillon kun Eero oli boksereissaan sidottu tuoliin siellä mökissä Aaro-vainaan toimesta? Ja onhan toi Panu ollut aina massan mies. Muistan vielä selkeästi ensimmäisen Panun saunakohtauksen ja miehen rintafileet oli todella paksua tavaraa.
No ei ne Eeron reidet nyt niin massiiviset ollu. Sitä paitsi en halua sanoa mitään hyvää siitä pellestä, kun se on niin ärsyttävä. Panu on kyllä aina ollut iso, mutta mun mielestä se on kasvanut entisestään.

Back
Ylös Bottom