Ah. Heidi bongattu tänään bussissa tulossa Konalan studiolta. On muuten paljon ihqumpi kuin ruudussa:haart:
Näit Heidin etkä tehnyt mitään?:wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah. Heidi bongattu tänään bussissa tulossa Konalan studiolta. On muuten paljon ihqumpi kuin ruudussa:haart:
Näit Heidin etkä tehnyt mitään?:wtf:
Luultavasti ei ollut haulikkoa mukana..
Juulian tissittömyys siis mitä vittua? Jos Juulia on tissitön niin mun omat kasvaa sit sisäänpäin :jahas:
Buahhah toi Roinatan, toivottavasti Stuba ampuu sen.
Tosin en sano etteikö isot rinnat naisella herättäisi alkukantaista (nykypäiväistä) himoa.Näit Heidin etkä tehnyt mitään?:wtf:
Joo siis ei se munkaan mielestä ole tissitön. Sillä on pienet tissit, ja mun mielestä ne on ihan hyvän näköiset, niin kuin sanoin. En nyt vaan jaksanut ruveta sanoista vääntämään, kun täällä oli jo Juuliaa tissittömäksi kutsuttu. Eli don't worry, luultavasti tykkäisin sunkin tisseistä. :thumbs:Juulian tissittömyys siis mitä vittua? Jos Juulia on tissitön niin mun omat kasvaa sit sisäänpäin :jahas:
:dance:Joo siis ei se munkaan mielestä ole tissitön. Sillä on pienet tissit, ja mun mielestä ne on ihan hyvän näköiset, niin kuin sanoin. En nyt vaan jaksanut ruveta sanoista vääntämään, kun täällä oli jo Juuliaa tissittömäksi kutsuttu. Eli don't worry, luultavasti tykkäisin sunkin tisseistä. :thumbs:

Eli don't worry, luultavasti tykkäisin sunkin tisseistä. :thumbs:

Tainnu toi lentäjä panu tehä muutakii ku lennelly ja käyny lenkilä(kropasta päätellen):wtf:
Musta tuntuu, että suunnilleen kaikki Pihlajakadun miehet on viime aikoina ollu massakuurilla. Lassenkin hanskat oli ihan valtavat kun niitä tossa viime viikolla(ko se oli?) näytettiin. Paitsi tietysti Eero, tuo hiirulainen, joka elää pelkillä sienillä ja keitolla.Tainnu toi lentäjä panu tehä muutakii ku lennelly ja käyny lenkilä(kropasta päätellen):wtf:
Mitä vittua? Etkö muista Eeron massiivisia kyykkyreisiä mitkä näky sillon kun Eero oli boksereissaan sidottu tuoliin siellä mökissä Aaro-vainaan toimesta? Ja onhan toi Panu ollut aina massan mies. Muistan vielä selkeästi ensimmäisen Panun saunakohtauksen ja miehen rintafileet oli todella paksua tavaraa.Musta tuntuu, että suunnilleen kaikki Pihlajakadun miehet on viime aikoina ollu massakuurilla. Lassenkin hanskat oli ihan valtavat kun niitä tossa viime viikolla(ko se oli?) näytettiin. Paitsi tietysti Eero, tuo hiirulainen, joka elää pelkillä sienillä ja keitolla.
No ei ne Eeron reidet nyt niin massiiviset ollu. Sitä paitsi en halua sanoa mitään hyvää siitä pellestä, kun se on niin ärsyttävä. Panu on kyllä aina ollut iso, mutta mun mielestä se on kasvanut entisestään.Mitä vittua? Etkö muista Eeron massiivisia kyykkyreisiä mitkä näky sillon kun Eero oli boksereissaan sidottu tuoliin siellä mökissä Aaro-vainaan toimesta? Ja onhan toi Panu ollut aina massan mies. Muistan vielä selkeästi ensimmäisen Panun saunakohtauksen ja miehen rintafileet oli todella paksua tavaraa.