Peppi on kyllä muuten vitun hyvännäkönen, mutta liian kiltti tyttö mun makuun :( sitten se vois vielä pistää vaatekaappinsa sisällön vaihtoon...
Hyvastihan tuo pukeutuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peppi on kyllä muuten vitun hyvännäkönen, mutta liian kiltti tyttö mun makuun :( sitten se vois vielä pistää vaatekaappinsa sisällön vaihtoon...
siiiiis. katot sä mun pehvaa??!
Nyt kun vakavasti aloin ajattelemaan - niin voi perkele!Aina välillä leikin ajatuksella että mitä jos Salkkarihahmoista Kari Taalasmaa olisi ollut se, joka nousi tähteyteen. Ei siis Saku Salin. Ajatelkaapa miten hienon tulkinnan Kari olisi Pahoissa Pojissa tehnyt, Matti -elokuvasta nyt puhumattakaan.

Aina välillä leikin ajatuksella että mitä jos Salkkarihahmoista Kari Taalasmaa olisi ollut se, joka nousi tähteyteen. Ei siis Saku Salin. Ajatelkaapa miten hienon tulkinnan Kari olisi Pahoissa Pojissa tehnyt, Matti -elokuvasta nyt puhumattakaan.

Ei niin, vaan se olis enemmänkin Isabellan tapaista.
Mut joo, ei mua kyllä häiritse Juulian tissittömyys. Pitäis toki nähdä se ilman paitaa, että vois antaa lopullisen tuomion, mutta monesti pienetkin tissit on hyvännäköset, ne ei vaan vaatteet päällä oo niin näyttävät. Mun mielestä Juulia on hyvännäköinen, mutta ei sitä oikein pysty ajattelemaan sillä tavalla, kun se on niin saatanan ärsyttävä vinkuva kakara. :curs:
Nyt kun mietin niin oikein alkoi vituttaa ettei karia nähty matti leffassa :DAina välillä leikin ajatuksella että mitä jos Salkkarihahmoista Kari Taalasmaa olisi ollut se, joka nousi tähteyteen. Ei siis Saku Salin. Ajatelkaapa miten hienon tulkinnan Kari olisi Pahoissa Pojissa tehnyt, Matti -elokuvasta nyt puhumattakaan.
...Ja rööperissä gangsteripomona![]()