Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla jäi jakso väliin:(

Voisiko joku olla päivän pelastaja ja kertoa mitä siinä tapahtui, lyhyesti?

- Sampo, Peppi, Konsta ja kaksoset katsovat elokuvan. Konsta ja Peppi pussaavat. Sampoa vituttaa. Aamupalalla Peppiä kiusoitellaan Konstasta. Sampon mielestä Konstassa on jotain hämärää. Sampoa vituttaa.

- Lasse vaatii Joonatania keksimään ratkaisun ongelmiinsa. Myöhemmin Joonatan ilmoittaa lopettaneensa lukion, jotta voisi paremmin keskittyä roinaamiseen ja valehtelemiseen.

- Kari päättää Sepon kehoituksesta yrittää iloita Oonan ja Miron kihlauksesta ja viekin heille kahvikupit kihlajaislahjaksi, joissa lukee Oona ja Mira. Miro suuttuu, Kari suuttuu, eikä Oonakaan niin iloinen ole.

- Ismo ja Salla lähtevät Kempeleeseen tapaamaan Sallan vanhempia. Sallan isä oli kuitenkin päättänyt lähteä kalaan, eikä sitä sieltä saa kirveelläkään. Kuulemma. Ismo on erittäin hermostunut.

- Jakso päättyy kun Sampo työntää kielensä Pepin kurkkuun.

Viimeksi muokattu:
- Sampo, Peppi, Konsta ja kaksoset katsovat elokuvan. Konsta ja Peppi pussaavat. Sampoa vituttaa. Aamupalalla Peppiä kiusoitellaan Konstasta. Sampon mielestä Konstassa on jotain hämärää. Sampoa vituttaa.

- Lasse vaatii Joonatania keksimään ratkaisun ongelmiinsa. Myöhemmin Joonatan ilmoittaa lopettaneensa lukion, jotta voisi paremmin keskittyä roinaamiseen ja valehtelemiseen.

- Kari päättää Sepon kehoituksesta yrittää iloita Oonan ja Miron kihlauksen ja viekin heille kahvikupit kihlajaislahjaksi, joissa lukee Oona ja Mira. Miro suuttuu, Kari suuttuu, eikä Oonakaan niin iloinen ole.

- Ismo ja Salla lähtevät Kempeleeseen tapaamaan Sallan vanhempia. Sallan isä oli kuitenkin päättänyt lähteä kalaan, eikä sitä sieltä saa kirveelläkään. Kuulemma. Ismo on erittäin hermostunut.

- Jakso päättyy kun Sampo työntää kielensä Pepin kurkkuun.

Danke!

Onneks ei siis jääny mikään huippujakso välistä:D

Sampo ei tule ikinä saamaan mun respektejä koska se oli liian kynis ja nössö käydäkseen inttiä loppuun. Se tekee jopa Konstan kaltaisesta über-kynäniskasta KOVEMMAN jätkän. Eli Sampo on "dead weight".

Myöskin, Pepin suupielet-alaspäin hymy sais painua menemään, on nimittäin niin rasittavan näkönen ettei herranen aika ...

Vittu, taas tähänkin jääny koukkuun.

Minkä takia se Sardöön ja Salla oikein eros ja miten Ipe päätty Sallan kanssa kimppaan?

Ei pepissä mitään vikaa ole.:jahas:

Postatkaa tänne kuva jossa Peppi näyttää hyvältä.:D Mä en oo löytänyt, vaikka fanitin Peppiä monta kuukautta. Uskottelin silti ittelleni, kuten säkin, että ei siinä mitään vikaa oo. Kaveritkaan ei kiusaa mua enää nyt kun myönsin olleeni väärässä.:)

Postatkaa tänne kuva jossa Peppi näyttää hyvältä.:D Mä en oo löytänyt, vaikka fanitin Peppiä monta kuukautta. Uskottelin silti ittelleni, kuten säkin, että ei siinä mitään vikaa oo. Kaveritkaan ei kiusaa mua enää nyt kun myönsin olleeni väärässä.:)

Rajaat tota avatarias ton ruudun verran vasemmalle niin löytyy hyvä kuva pepistä.

Peppi on ihan nätti, mutta Heidi on ihan omassa sarjassaan. Siinä vertailu: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/kevat_2009/jaksot2/649614.jpg

Toi on paras kuva, jonka oon Pepistä nähnyt. En tykkää sen naaman muodosta, en litteistä hiuksista, enkä siitä mummoilmeestä. Myös sen vaatteet on ihan törkeen hirveitä, eikä sillä ole muotoja, sellanen tasapaksu ja epäkiinnostavan näköinen. Värjäis vaikka hiuksensa punasiks, kuten äitinsä ja ottais tyvikohotuspermiksen ja menis ostaa jotain muita vaatteita kun mummojen hylkäämiä, niin ehkä sitten se olis melko nätti!
Sori :D
Onko kellään tietoa millä salilla tuo Stuba on duunissa, mulla olisi sille vähän asiaa.:rolleyes:

Semmosella salilla ku Kehotus, löytyy Pihlajakadulta ;)

p.s. Kuka salkkarinaisista olisit-testissä tulokseni oli Jenni :haart:

:kuola: bellaaa.. kiva paita pepillä, nuorekas ja sillee
625505.jpg

e. nythän mä sen hokasin, kuka mulla tulee pepsukasta mieleen..
253931~Reese-Witherspoon-Posters.jpg

Isabellaki on nuoremman näkönen ku Peppi!

Back
Ylös Bottom