Itse voisin pitää peppiä ihan nättinä, ellei sillä olis tota mummoilta tuttua yrmy hymyä, eli hymyillään nätisti suupielet alaspäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla jäi jakso väliin:(
Voisiko joku olla päivän pelastaja ja kertoa mitä siinä tapahtui, lyhyesti?
- Sampo, Peppi, Konsta ja kaksoset katsovat elokuvan. Konsta ja Peppi pussaavat. Sampoa vituttaa. Aamupalalla Peppiä kiusoitellaan Konstasta. Sampon mielestä Konstassa on jotain hämärää. Sampoa vituttaa.
- Lasse vaatii Joonatania keksimään ratkaisun ongelmiinsa. Myöhemmin Joonatan ilmoittaa lopettaneensa lukion, jotta voisi paremmin keskittyä roinaamiseen ja valehtelemiseen.
- Kari päättää Sepon kehoituksesta yrittää iloita Oonan ja Miron kihlauksen ja viekin heille kahvikupit kihlajaislahjaksi, joissa lukee Oona ja Mira. Miro suuttuu, Kari suuttuu, eikä Oonakaan niin iloinen ole.
- Ismo ja Salla lähtevät Kempeleeseen tapaamaan Sallan vanhempia. Sallan isä oli kuitenkin päättänyt lähteä kalaan, eikä sitä sieltä saa kirveelläkään. Kuulemma. Ismo on erittäin hermostunut.
- Jakso päättyy kun Sampo työntää kielensä Pepin kurkkuun.
No nehän on äiti ja tyttönäköjään stuban roinat toiminut. :D
vai konstalta.
Oli kyllä sallan mutsissa samaa näköä sallan kanssa.

Myöskin, Pepin suupielet-alaspäin hymy sais painua menemään, on nimittäin niin rasittavan näkönen ettei herranen aika ...
Peppi on vähemmän haluttava kuin tää jamppa tässä![]()
Minkä takia se Sardöön ja Salla oikein eros ja miten Ipe päätty Sallan kanssa kimppaan?

Ei pepissä mitään vikaa ole.:jahas:

Postatkaa tänne kuva jossa Peppi näyttää hyvältä.:D Mä en oo löytänyt, vaikka fanitin Peppiä monta kuukautta. Uskottelin silti ittelleni, kuten säkin, että ei siinä mitään vikaa oo. Kaveritkaan ei kiusaa mua enää nyt kun myönsin olleeni väärässä.![]()
Peppi on ihan nätti, mutta Heidi on ihan omassa sarjassaan. Siinä vertailu: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/kevat_2009/jaksot2/649614.jpg
Onko kellään tietoa millä salilla tuo Stuba on duunissa, mulla olisi sille vähän asiaa.![]()
Ja paremman. Toi Isobella on oikee JumalatarIsabellaki on nuoremman näkönen ku Peppi!