Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Peppi näytti tänään ekaa kertaa ihan hyvältä.
jumalauta mikä massa toi jonsku :D
Koht saa peppi sammolta keppiä :whip:
Toivottavasti edes näyttäis katsojille jos joku käy Pepin korkkaamassa ;)En ymmärrä, miks porukka hehkuttaa jotain peppiä. Ei mun mielestä ole minkään näköinen. Perus tallaaja, jonka vuoksi en kääntyis edes taakseni katsomaan, jos sattuisi kadulla tulemaan vastaan.
Edit. tai siis kääntyisin, mutta vain sen takia, että on julkkis
Peppi kuuluukin sellaiseen kategoriaan, jonka ylivertaisuuden vain pieni osa ihmisistä ymmärtää. Kutsun tätä ihmistyyppiä nimellä pikkublondi. Myös edesmennyt Annika oli tämän lajityypin edustaja. Monen mielestä nämä näyttävät ihan tavalliselta naapurin tytöltä, mutta siihen se viehätys vähän perustuukin.En ymmärrä, miks porukka hehkuttaa jotain peppiä. Ei mun mielestä ole minkään näköinen. Perus tallaaja, jonka vuoksi en kääntyis edes taakseni katsomaan, jos sattuisi kadulla tulemaan vastaan.
Väitän Weirdiniä homoksi :D No ei, siinä on vaan jotain sellaista Mattih3:sen mainitsemaa piilottelevaa söpöyttä, käytetään nyt sitten vaikka nimeä "pikkublondiutta"En ymmärrä, miks porukka hehkuttaa jotain peppiä. Ei mun mielestä ole minkään näköinen. Perus tallaaja, jonka vuoksi en kääntyis edes taakseni katsomaan, jos sattuisi kadulla tulemaan vastaan.
Peppi kuuluukin sellaiseen kategoriaan, jonka ylivertaisuuden vain pieni osa ihmisistä ymmärtää. Kutsun tätä ihmistyyppiä nimellä pikkublondi. Myös edesmennyt Annika oli tämän lajityypin edustaja. Monen mielestä nämä näyttävät ihan tavalliselta naapurin tytöltä, mutta siihen se viehätys vähän perustuukin.
Jes Roinatan lopetti koulun ja keskittyykin varmaan 100% kehonrakennukseen. Huomenna lasse ihmetteleekin jo varmaan että mikä se postissa tullut IFBB pro-kirje oikein onkaan.En ymmärrä, miks porukka hehkuttaa jotain peppiä. Ei mun mielestä ole minkään näköinen. Perus tallaaja, jonka vuoksi en kääntyis edes taakseni katsomaan, jos sattuisi kadulla tulemaan vastaan.
Samaa kattelin, että oli Lassellakin aika massiiviset hanskat. Varmaan koko Pihlajakadun porukka on käynyt salaa treenaamassa Ossin & Stuban bodivinkkejä orjallisesti noudattaen.Roinatanilla on kyllä hyvät massakäsigeenit kun Lasseakin katsoi. Ne Lassen rusketusrajat käsissä oli kyllä hieman hävyttömät. Oli Dreamtanin levitys kyllä pikkasen epäonnistunut. Mutta tosiaan, kohta voidaan varmaan odottaa postissa Roinatanin IFBB Pro -korttia kun koulukin on lopetettu. Oon muuten aika varma, että Roinatan rupee vielä diilaamaan sitä horkkaa, jotta saa lisää rahaa roinaan.
n, muuttaa Siperiaan ja syödä päänne. :thumbs: