Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Tää threadi on muuten hyvä, mä nautin läskeistä jotka juoksee koneelle heti kun sarja loppuu. Siis siitä näystä ja tuloksesta mitä saa lukea. :D

Ei helvetti että Peppi on söpö!! :kuola: Toivottavasti edes näyttäis katsojille jos joku käy Pepin korkkaamassa ;)

En ymmärrä, miks porukka hehkuttaa jotain peppiä. Ei mun mielestä ole minkään näköinen. Perus tallaaja, jonka vuoksi en kääntyis edes taakseni katsomaan, jos sattuisi kadulla tulemaan vastaan.

Edit. tai siis kääntyisin, mutta vain sen takia, että on julkkis

En ymmärrä, miks porukka hehkuttaa jotain peppiä. Ei mun mielestä ole minkään näköinen. Perus tallaaja, jonka vuoksi en kääntyis edes taakseni katsomaan, jos sattuisi kadulla tulemaan vastaan.

GTFO :curs:

Peppi kuuluukin sellaiseen kategoriaan, jonka ylivertaisuuden vain pieni osa ihmisistä ymmärtää. Kutsun tätä ihmistyyppiä nimellä pikkublondi. Myös edesmennyt Annika oli tämän lajityypin edustaja. Monen mielestä nämä näyttävät ihan tavalliselta naapurin tytöltä, mutta siihen se viehätys vähän perustuukin.

Väitän Weirdiniä homoksi :D No ei, siinä on vaan jotain sellaista Mattih3:sen mainitsemaa piilottelevaa söpöyttä, käytetään nyt sitten vaikka nimeä "pikkublondiutta"

Peppi kuuluukin sellaiseen kategoriaan, jonka ylivertaisuuden vain pieni osa ihmisistä ymmärtää. Kutsun tätä ihmistyyppiä nimellä pikkublondi. Myös edesmennyt Annika oli tämän lajityypin edustaja. Monen mielestä nämä näyttävät ihan tavalliselta naapurin tytöltä, mutta siihen se viehätys vähän perustuukin.

On se sitten vaikka pikkublondi mutta ah on se Peppi niin lutunen, niin lutunen naapurintyttö että:kuola: Jes Roinatan lopetti koulun ja keskittyykin varmaan 100% kehonrakennukseen. Huomenna lasse ihmetteleekin jo varmaan että mikä se postissa tullut IFBB pro-kirje oikein onkaan.

Tossa kuvassa ei kyllä Peppi mitenkään kovin kauniina ole, mutta sanoisin että Heidistä ja Pepistä ei voi edes puhua samana päivänä! Tietysti, toinen tykkää äidistä, ja toinen tyttärestä :D

Komppaan thompzonia ja muita samoja aatteita kantavia, onhan se peppi iha nätti tyttö. siihe se sitten jääki.. Helposti paremman näköinen tyty tuo Heidi

Roinatanilla on kyllä hyvät massakäsigeenit kun Lasseakin katsoi. Ne Lassen rusketusrajat käsissä oli kyllä hieman hävyttömät. Oli Dreamtanin levitys kyllä pikkasen epäonnistunut. Mutta tosiaan, kohta voidaan varmaan odottaa postissa Roinatanin IFBB Pro -korttia kun koulukin on lopetettu. Oon muuten aika varma, että Roinatan rupee vielä diilaamaan sitä horkkaa, jotta saa lisää rahaa roinaan.

Samaa mieltä.

Roinatanilla on kyllä hyvät massakäsigeenit kun Lasseakin katsoi. Ne Lassen rusketusrajat käsissä oli kyllä hieman hävyttömät. Oli Dreamtanin levitys kyllä pikkasen epäonnistunut. Mutta tosiaan, kohta voidaan varmaan odottaa postissa Roinatanin IFBB Pro -korttia kun koulukin on lopetettu. Oon muuten aika varma, että Roinatan rupee vielä diilaamaan sitä horkkaa, jotta saa lisää rahaa roinaan.
Samaa kattelin, että oli Lassellakin aika massiiviset hanskat. Varmaan koko Pihlajakadun porukka on käynyt salaa treenaamassa Ossin & Stuban bodivinkkejä orjallisesti noudattaen.

Ismo veti kuitenkin päivän parhaan: "Salla, mun silmissä sä et vois ikinä näyttää mitättömältä.:haart:" No siitä ei kyllä varmaan oo vaaraa. :lol2:

P.S. Kaikki, jotka väittää, ettei Peppi ole ihana, voitte minun puolesta vaikka haistaa pitkän :kakka:n, muuttaa Siperiaan ja syödä päänne. :thumbs:

Back
Ylös Bottom