Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Höh :( No en jaksanu selaa montaa sivuu taaksepäin ku läheltä ei löytyny :confused:

edit.
HETKINEN! Toi on julkastu tänään klo 13.38, joten eihän siitä voi taaemmilla sivuilla ollakaan tietoa. Joten, voitto!
Qan 1 - Jomppa 0

Hei olikos täällä olemassa joku sivu mistä niitä jaksoja pystyi hakemaan/katsomaan? Mulla teki digiboksi temput ja en nyt pysty sitten tallentamaan ja sitä kautta katsomaan :(

Hei olikos täällä olemassa joku sivu mistä niitä jaksoja pystyi hakemaan/katsomaan? Mulla teki digiboksi temput ja en nyt pysty sitten tallentamaan ja sitä kautta katsomaan :(
Youtuben joku käyttäjä niitä uppii sinne ja parilta nimeltä mainitsemattomalta invite trackerilta voi hakea noita jaksoja. Linkki youtube käyttäjän profiiliin löytyy varmaan parinkymmenen sivun sisään tästä threadista.

Mikä olisikaan parempaa, kuin päästä Salkkareihin Ismon sidekickiksi hakkaamaan naisia? Tai vaihtoehtoisesti vaikka itse tulla River Laitelan pieksemäksi onnekkaan korttipelin päätteeksi oluenhuuruisessa saunaillassa? Harmi kun ei ihan ikä riitä, vaikka showmiehen lahjoja olisi vaikka millä mitalla. ;)

Muuten vois hakea, mutta toi "kouluttautunut" tarkottaa varmaan jonkinlaista koulutusta nimenomaan sitä näyttelemistä varten. :D Tosin en ole kovin komeakaan.

Huh, kelatkaas tuota sivua alaspäin. Aika hottis tuo uusi "mystinen kaunotar" :kuola: Paljon parempi kuin nykyinen Niina.
No rauhotupa nyt. Ei tossa mitään vikaa oo, mutta en nyt heti menis rankkaan Niinan yläpuolelle tota kuitenkaan. Täytyy nähä se pihlajakadulla tositoimissa ensin, ja vasta sitten antaa tuomio.:rolleyes:

Onpas ruma tuo uus "Komea" (!) tohtori :(

MUT Mitä noi salanimet tuol sivuil oli??? Jarkko Nyman?? :wtf: :confused:

Mikä olisikaan parempaa, kuin päästä Salkkareihin Ismon sidekickiksi hakkaamaan naisia? Tai vaihtoehtoisesti vaikka itse tulla River Laitelan pieksemäksi onnekkaan korttipelin päätteeksi oluenhuuruisessa saunaillassa? Harmi kun ei ihan ikä riitä, vaikka showmiehen lahjoja olisi vaikka millä mitalla. ;)
Tai päästä saunomaan pihlajakadulle, River Laitelan, SuperSepon ja KT:n kanssa.

Ne olis mun elämän parhaat löylyt! :lol2:

MUT Mitä noi salanimet tuol sivuil oli??? Jarkko Nyman?? :wtf: :confused:
Varmaan joku sen salanimi niitä roinabisneksiä varten, kun Helena hiillostaa niskassa.

649614.jpg

Onpa Oona laihtunut...:wtf:
Tai sitten se TV oikeesti lihottaa niin paljon.

Se johtuu siitä, ettei sillä oo niitä kauheita rastoja :D Ja kyllä melkeen kaikki tytöt näyttää tosta kuvakulmasta laihemmalta kuin edestä... :rolleyes:

Höh :( No en jaksanu selaa montaa sivuu taaksepäin ku läheltä ei löytyny :confused:

edit.
HETKINEN! Toi on julkastu tänään klo 13.38, joten eihän siitä voi taaemmilla sivuilla ollakaan tietoa. Joten, voitto!
Qan 1 - Jomppa 0
Fak. Katoin, että toi oli se vanha mistä viimeksi keskusteltiin. No mä tasotan vielä. :(
Kohta alkaa!

649614.jpg

herranjesta :wtf::wtf: Oona ihan eri näköinen. Ei se pulska oo nyttenkään, mutta sillä on vielä lapsen pyöreys kasvoissa. Tuossa kuvassa on jo aikuisemman näköiset kasvot.

Back
Ylös Bottom