Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin pakkotoiston urhot nyt hakemaan tuonne. :D itse voisin muuten hakea mutta en noita kriteerejä täytä kovinkaan hyvin :D
Youtuben joku käyttäjä niitä uppii sinne ja parilta nimeltä mainitsemattomalta invite trackerilta voi hakea noita jaksoja. Linkki youtube käyttäjän profiiliin löytyy varmaan parinkymmenen sivun sisään tästä threadista.Hei olikos täällä olemassa joku sivu mistä niitä jaksoja pystyi hakemaan/katsomaan? Mulla teki digiboksi temput ja en nyt pysty sitten tallentamaan ja sitä kautta katsomaan :(
Tää varmaan käy tänne koska ei suoranaisesti spoilaa mitään. http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/uutiset_kevat_2009?831892
Paljon parempi kuin nykyinen Niina.No rauhotupa nyt. Ei tossa mitään vikaa oo, mutta en nyt heti menis rankkaan Niinan yläpuolelle tota kuitenkaan. Täytyy nähä se pihlajakadulla tositoimissa ensin, ja vasta sitten antaa tuomio.Huh, kelatkaas tuota sivua alaspäin. Aika hottis tuo uusi "mystinen kaunotar"Paljon parempi kuin nykyinen Niina.

Tai päästä saunomaan pihlajakadulle, River Laitelan, SuperSepon ja KT:n kanssa.Mikä olisikaan parempaa, kuin päästä Salkkareihin Ismon sidekickiksi hakkaamaan naisia? Tai vaihtoehtoisesti vaikka itse tulla River Laitelan pieksemäksi onnekkaan korttipelin päätteeksi oluenhuuruisessa saunaillassa? Harmi kun ei ihan ikä riitä, vaikka showmiehen lahjoja olisi vaikka millä mitalla. ;)
Varmaan joku sen salanimi niitä roinabisneksiä varten, kun Helena hiillostaa niskassa.MUT Mitä noi salanimet tuol sivuil oli??? Jarkko Nyman?? :wtf:![]()
Varmaan joku sen salanimi niitä roinabisneksiä varten, kun Helena hiillostaa niskassa.
Onpa Oona laihtunut...:wtf:
Tai sitten se TV oikeesti lihottaa niin paljon.

Fak. Katoin, että toi oli se vanha mistä viimeksi keskusteltiin. No mä tasotan vielä. :(Höh :( No en jaksanu selaa montaa sivuu taaksepäin ku läheltä ei löytyny
edit.
HETKINEN! Toi on julkastu tänään klo 13.38, joten eihän siitä voi taaemmilla sivuilla ollakaan tietoa. Joten, voitto!
Qan 1 - Jomppa 0
![]()
Onpa Oona laihtunut...:wtf:
Tai sitten se TV oikeesti lihottaa niin paljon.