Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
ei elämä. siinä sit palajastu koko pihlajakadulle tuo Isabellan ja Karin suhde. jotenkin ei yllättäny et tuo noitten pelleily päätyy viel tonne kaikkien nähtäväks.

Enpä muista millon sarjaa kattoessa oon melkeen kussu housuun jännityksestä ja odotuksen tunteesta :D

On tää vaan niin mahtava :lol2:
Ei telkkarista tuu mitään parempaa!

Salskea kameramies! KT on kuningas! :lol2:

Koko salkkareiden historian paras loppu!!! Piti mennä tyynyn taakse piiloon kun en meinannut iljetä katsoa!!!!:D
Mä olin ihan varma et jakso loppuu heti kun filmi alkaa, mut sitä näytettiinkin aika paljon. :dance:

voi että repesin"! KARIn hyvät ilmeet siinä ku leffa rupee pyörii.. isabellaa kyl tol leffal pitäis oonan ja miron saada kunniaa ja mainetta!

Reps:lol2:..tätä osattiin odottaa...:hyvä:

ei elämä. siinä sit palajastu koko pihlajakadulle tuo Isabellan ja Karin suhde. jotenkin ei yllättäny et tuo noitten pelleily päätyy viel tonne kaikkien nähtäväks.

Se ei kuule ole mitään pelleilyä kun HC Kari "KT raw200kg" Taalasmaa panee!

Veikkaisin että ei mene pitkään niin he virallistavat suhteen? se olisi nannaa :kuola: olisi vaikka kerran jaksossa KT:een räpläys kohta:whip:

Apua, minuu jännitti oikeasti :D. Lopputulos tuolle ensi-illalle oli ihan selvä koko ajan mutta se oli niin piinaavaa. En tykkää myötähäpeän tunteesta ;'].

/edit/ Hyi että Ismo on pirullinen xP. Ja Salla on samanlainen juonittelija. Hyvä pari.

Juu, olen aikuinen, normaali nainen, mutta silti MIRO ON IHANA. Kaipa kansalaisopistolta löytyy sopiva tukiryhmä tähänkin fiksaatioon.

Kyllä tuohon fiksaatioon sopiva tukiryhmä löytynee paremminkin yläasteelta tahi lukion 1-2 luokalta. Olen varma että löydät hyvinkin innokkaan tukiryhmän helposti.

:D

Isobellan profiili on vähän muuttunut tässä vuosien varrella. Nyt siitä seurapiirimutsista on kuoriutunut melkonen villikissa. Mii laik!

GO salkkarit GO! Maailman paras ohjelma. Taidetta.

Tänään tossa just illansuussa puhuin parin kaverin kans, jotka EI katso salkkareita. Alkuhämmennyksestä toivuttuani totesin itselleni, että mulla ei oo niille moukille mitään asiaa kun eivät kerran tajua hyvän päälle.

E: nonii, nyt omalla nickillä kirjotettuna viesti :)

Kyllä tuohon fiksaatioon sopiva tukiryhmä löytynee paremminkin yläasteelta tahi lukion 1-2 luokalta. Olen varma että löydät hyvinkin innokkaan tukiryhmän helposti.

:D

Tarkoittaakohan tämä, että mä kasvan alaspäin? Kohta alan kuuntelemaan myös Tokio Hotellia ja haaveilemaan omasta hoitoponista :(

Olet aikuinen normaali nainen, mutta Miro on ihana? Voihan se olla, mutta kai nyt KT osoittaa suurempaa alfamaisuutta? Ravintoketjussahan KT on ylimpänä.

Mut siinä on se psykologinen lukko että sillä on sama nimi kuin mun isällä.. Ei nappaa.

Back
Ylös Bottom