Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
BTW Hansul, kuinkas sä oikein satuit törmäämään tähän demin threadiin? Väijytkö sä sakkolihaa siellä?

Jos paljastaisin että etsin sieltä osotteita seuraavan päivän jaksoihin, minut varmaan erotettaisiin pihlajakadulta.

Oli kyllä aika asiantuntevaa kommenttia tuolla demissä. Nehän oli sitä mieltä, että ei Joonatan oikeesti treenaa muuten ku kuvauksissa, koska se on läski. Ei sillä mitään lihasta oo. Ihan salettiin jos Joonatan tossa kohta laihduttaa niin että lihakset alkaa erottua, niin demiläiset on sitä mieltä, että no NYT se on treenannu!!!11!!1.

Mulla menee usko Suomen nuorisoon kun lukee tuota demipaskaa. Herättää ristiriitaisia tuntemuksia, välistä tekee mieli nauraa räkäsesti miten kujalla nuo teinit on ja välistä taas ärsyttää niin pahasti että tekis mieli pistää lihoiks ja syödä jalkatreenin jälkeen. :curs:

BTW Hansul, kuinkas sä oikein satuit törmäämään tähän demin threadiin? Väijytkö sä sakkolihaa siellä?
Hahahaha Ankara Aatu Pedon jäljillä. :hyvä:

Onks Joonatan lihottanu sitä roolia varten vai lihonut ja siks on käsistä muutettu, et se alkaa bodaa tj.?
ps. mähän en kato salkkareita ;)

Onks Joonatan lihottanu sitä roolia varten vai lihonut ja siks on käsistä muutettu, et se alkaa bodaa tj.?
ps. mähän en kato salkkareita ;)

jotku ihmiset ei vissiinkaa ymmarra etta nykyaan on olemassa sellainen kasite ku TOSI-TV! :jahas:

Öö...eiks täällä puhuttukkaan siitä salatut elämät -sarjasta :rolleyes:?

Haluan kiittää kaikkia tähän trediin ahkerasti kirjoittavia lausumalla seuraavat sanat:
Haistakaa kaikki vit*u! Teidän takianne mun on ollut pakko aloittaa salkkareiden kattominen että pysyn kärryillä.

Sama juttu. Ennen en tapittanut sitä kuin vain ehkä kerran kuussa jos silloinkaan, mutta tän threadin takia joka arki-ilta oikein odottaa että salkkarit alkais. Ryhmä vaikuttaa, pakko myöntää. Mutta mikä siinä, aloin kattoo big bröteriäkin pakkiken takia :(

:)

Salattujen Elämien suurin katsojakunta: kehonrakentajat ja voimailijat..?

Estrogeenit iskee päälle kun palauttelut meni vituiks ja bodarit istuu kotona itkemässä 19:30-20:00. Syövät Pirkka-purkkijäätelöä gh-masujensa päältä gynojen hytkyessä voivottelun tahtiin.

Näin muuten Miron tennispalatsissa tossa keskiviikkona. Pitäs varmaa kertoo Oonalle, että hänen poikaystävänsä pettää häntä kahden muun naisen kanssa.

Näin muuten Miron tennispalatsissa tossa keskiviikkona. Pitäs varmaa kertoo Oonalle, että hänen poikaystävänsä pettää häntä kahden muun naisen kanssa.

Näin Miron viime viikon torstaina illalla Kampin ylimmässä kerroksessa, pyöri siellä jonkun mimmin ja joidenkin muiden teinien kanssa. Tais muuten olla ihan samanlainen hattu ku pihlajakadulla päässä.

Mua ainakin hajottais jos mulla olis tytär joka pyöris jonkun salkkari näytteliän kanssa.

Mut asiasta viidenteen youtubeen ilmestyy yleensä joka ilta pari tuntia salkkareiden loputtua kyseinen jakso, jos on jäänyt näkemättä, pari kertaa ollu jo tulevakin jakso. Tänään ei sitten sattumoisin ole tietenkään tullut, kun siitä nyt mainitsin. :(

EDIT: KT olis poikkeus jos tytär olis 18+
EDIT2: Vois sitten Karin kanssa vähä kuppia, vois mennä aika hillittömäks vituiluks. :D

OOOOoiiijjoijoijoi, tänään on kyllä pakko nähä! :hyper:

No kyllä mäkin ainakin Jacques Sardääniä voisin panna, vaikka ihan hetero oonkin, eikä ees mun nimimerkki oo (kai) hintahtava. Eihän nyt kerta homoks tee, ja it ain't gay if balls don't touch. Eikä se sitä paitsi ole homo, joka panee, vaan se jota pannaan. Ja voisin mä Miroakin panna. En siks, että tykkäisin siitä, vaan siks, että Miro tykkäis siitä luultavasti vielä vähemmän. :evil:

Back
Ylös Bottom