Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
oujee isabella!mikä pupu:rock: seppokin on tästä lähin super seppo! oli aika läppä ku vastas puhelimeen super seppo..

Meneepäs taas jännäksi :hyvä:. Kyllä salkkarit on vaan näiden muutamien jaksojen aikana alkaneet muuttua kiinnostavamiksi. Niina veti roolinsa tänään jopa kohtuullisesti. Heidi on kyllä ärsyttävä juonittelija. Zombie-look toi esille hänen sisäisen kauneutensa, ihan selvästi ;P. Sepon viiksetkin alkaa tehdä jo comebackiä.

Niin ja tulevan jakson erä-eero kohtaus oli kyllä aika :D...

Meneepäs taas jännäksi :hyvä:. Kyllä salkkarit on vaan näiden muutamien jaksojen aikana alkaneet muuttua kiinnostavamiksi. Niina veti roolinsa tänään jopa kohtuullisesti. Heidi on kyllä ärsyttävä juonittelija. Zombie-look toi esille hänen sisäisen kauneutensa, ihan selvästi ;P. Sepon viiksetkin alkaa tehdä jo comebackiä.

Niin ja tulevan jakson erä-eero kohtaus oli kyllä aika :D...

ei vaan se toi esiin sen sisaisen seksikkyyden :kuola:

ihmettelen etta mita helvettia sellainen muija tekee tuollaisen helvetin fruittarin kanssa?
ja kilpailee viela pepin kanssa siita... etsis molemmat vaan itselleen oikeat miehet.

Odotin edes vähän vakavampaa roidragea :itku:

Ois nyt edes lyöny sen munuaisen paskaksi kun tuo itkijä siitä kokoajan meuhkaa mutta ei, kevyt kiskaisu kuikelon kaulasta ja sillä hyvä.

P.S oli naiskauneutta enemmän ku koko viimekuussa tässä jaksossa :haart:

Nyt joku postaa screenshotin Isabellan herkkuperseestä, ja vähän vikkelään!! Harmittaa niin pirusti, kun ei ollut kake kädessä juuri tuolloin. Toisaalta, ois kyllä joutunut ostamaan uuden telkkarin, koska pysätyskuva olisi saanut jäädä tohon ikuisiksi ajoiksi.

Aaaahh, ei helvetti tuota Isabellaa :kuola: Toivottavasti tulisi taas ensi yönä uniini, ja varsinkin noissa vaatteissa! Ja samoin Peppi oli jo sopivan tuhman näköinen noissa vaatteissa :kuola: Onneksi tallensin jakson, oli tuossa äsken pysäytettynä n. 20min tuohon Isabellan perseen kohalle! ;)

Aaaahh, ei helvetti tuota Isabellaa :kuola: Toivottavasti tulisi taas ensi yönä uniini, ja varsinkin noissa vaatteissa! Ja samoin Peppi oli jo sopivan tuhman näköinen noissa vaatteissa :kuola: Onneksi tallensin jakson, oli tuossa äsken pysäytettynä n. 20min tuohon Isabellan perseen kohalle! ;)
No mitäs helvettiä? Jätkä pimittää siellä. Otat nyt reippaasti vaan kuvan siitä ruudusta ja postaat tänne. Kuin olis jo :whip:

Heh, pojat täällä runkkaa Isabellalle :lol2:

Mut Peppi oli kyllä tänään tosi hot! Sellainen kiva pikkutuhma "Marilyn Monroe" -look :haart:

No mitäs helvettiä? Jätkä pimittää siellä. Otat nyt reippaasti vaan kuvan siitä ruudusta ja postaat tänne. Kuin olis jo :whip:
No en mä nyt mun omaa pikku aaretta tänne kaikille Pakkiksen pervoille jaa ;) Mun runkkauskuva :whip:

Sori pojat, olin ottamas siitä kuvaa, mut ei mul oo toimivaa kameraa :( Ja telkkarista en oikein muuten osaa siirtää sitä :( No mä runkkaan tolle kuvalle teijänki puolesta! :D

Back
Ylös Bottom