Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hei kuulitteko, että saliksiin etitään 18-20-vuotiasta urheilullista, kivannäköstä poikaa? Miten ois... ;)

Hei kuulitteko, että saliksiin etitään 18-20-vuotiasta urheilullista, kivannäköstä poikaa? Miten ois... ;)

Joo kävi kyl mieles:D
Ei vittu olin ihan varma ku juulia pyys roinatania kävelylle niin se olis sanonu "ihan turhaa energian hukkaa semmonen, ei lihakset kasva sillon":lol2:

Juulian maastaveto :hyper: oli kyllä enempi maastariuhdontaa. Helvetin salkkarit kun pitää salilla käynti raiskata kaiken kansan silmissä. Mummot jotka kattoo tuota telkkarista luulee että salilla käynti on penaa, pec-deckiä, kuntopyörää ja epämääräistä selkä solmussa riuhdontaa joita tehdään hormoonien voimalla. :rolleyes:

Ei ne nyt mitään sikaniskoja sinne ota. Jätkillä on kaikilla kuitenkin jenkkisiilit ja salikengät siviilissäkin päällä. Aina kun tulee heijastava ikkuna tai kokovartalopeili viereen niin se on most musculari kehissä suonet pullistellen. Ja kuvausten safkiksella ne sillivitun hajuiset tunapurkit ei paranna vaikutelmaa. Ei anna kovin hyvää kuvaa hei.

Toivoin jo ekaa roidragee joonatanilta. Kyl se vielä tulee:evil:

Toivoin jo ekaa roidragee joonatanilta. Kyl se vielä tulee:evil:

Nehän tuli jo siinä yhdessä vaiheessa?

Nyt mä voin taas yhtyä takaisin siihen mun teoriaan, että Julian munuainen repesi mavessa ja joonathan joutuu antamaan omansa pois ja sen takia ei voi jatkaa roinaamista :rolleyes:

Nyt mä voin taas yhtyä takaisin siihen mun teoriaan, että Julian munuainen repesi mavessa ja joonathan joutuu antamaan omansa pois ja sen takia ei voi jatkaa roinaamista :rolleyes:

Ajattelin ihan samaa että juulialta meni nyt se ainoaki munuainen ku se alko riehumaan tuon tangon kans. Mutta emt, eikai se tollee voi revetä paikaltaan, sehä vaatis jonku törmäyksen niinku oikeessa elämässä. Ja muutenki tylsä lopetus tolle roinausuralle, mielummi rage.

Olisin jo mennyt koekuvauksiin, mutten oo nuori, urheilullinen enkä komea:(. Nyt pakkiksen nuoret kollit: älkää nukkuko onnenne ohi! Miettikää miten paljon saatte mainetta ja kunniaa
ja toosaa
jos tuohon mahtavaan sarjaan pääsette:rock:

elikkä nyt on Julian munuainen pois pelistä ja uutta tarvitaan. Sitten roinapoika menee munuaistesteihin ja huomataan että munuaisten toiminta on pielessä. Syytä selvitetään ja rhp tunnustaa kaiken. Stuban bisnes on katkolla. Menikö oikein? :)

Back
Ylös Bottom