itQpotQ julia oli hieman erilainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onnea. :D

Ite huomasin että mullon samanlainen paita ku joonatanilla :DPrkl mul o muute samallaine punane paita ku Mirol :D
Martti Servon ilme oli ihan vitun hyvä, kun Salla rupes mehusteleen siinä kiitospuheessaan, että "ihmiset rakastaa mua niin kuin mäkin niitä!!11!1"Jumalauta.
Martti Servo cameo-roolissa!

No mikäs siinä nyt on vikana? Sehän on vaan kaunis piirre nuoressa naisessa, että tykkää munasta. :D Tosin luulen, että oikeasti Isabella halusi vaan pilata Sardäänin ja sen uuden misukan välit, mikä on aika halpamaista ja lapsellista.:jahas:Isabella on kyl kunnon lortto...kävi hakemassa Shaq Jordanilta irtomunaa...toivottavasti RAW-Taalasmaa vetää sen pikkurotan korvista seinään.
Oisko antaa joitakin tietoja, karvoitustilanteesta?;)Tuli muuten tossa yks päivä mieleen, että kenellä mahtaa olla Pihlajakadun isoin meisseli.
Tuli muuten tossa yks päivä mieleen, että kenellä mahtaa olla Pihlajakadun isoin meisseli..
Niin, ja jos joku ihmettelee, ei todellakaan ole yhtään homoa miettiä tällaista.:D
Ainiin, unohtu. Noista mulla on sellanen fiilis, että liikutaan välillä pienempi kuin Sardäänillä, isompi kuin Eerolla. Ainakin Sampo. Panulla saattais periaatteessa olla yllättävänkin jämerä johnssoni, mutta joku semmonen kutina mulla on, että ihan keskikastia se taitaa kuitenkin olla.Missäs tuolla listassa on esimerkiksi Panu ja Sampo?
moni muuki panee tossa sarjassa.. yllätytte vielä :D
Peppi kun pääsee makkaran makuun, niin sanokaa mun sanoneen, siitä panemisesta ei loppua tule!

Sampo kairaa vielä Peppiä ja Joonatan Juuliaa. Kaksi Pihlajakadun kolmesta nuorisoparista on sisarpuolia. Härskiä mutta Peppiin sortuisin varmasti itekkin jos Sampo oisin. Juulia tosin on sellanen lauta että sitä en kyl höyläis kuin K-Raudan vehkeillä.![]()

Höpöhöpö. Juulia on valkosissa pöksyissään erittäin pantavaa kamaa, ihan yhtälailla sitä bylsisin kuin Peppiäkin.![]()