Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jumalauta.
Martti Servo cameo-roolissa!
Martti Servon ilme oli ihan vitun hyvä, kun Salla rupes mehusteleen siinä kiitospuheessaan, että "ihmiset rakastaa mua niin kuin mäkin niitä!!11!1" :eek:

Muutenkin ihan älytöntä, että Ismo ja Salla on niin riemuissaan tosta voitosta, vaikka tietää, että se tuli huijaamalla. No, jos ei tsiittaa, ei halua voittaa. :evil:

Isabella on kyl kunnon lortto...kävi hakemassa Shaq Jordanilta irtomunaa...toivottavasti RAW-Taalasmaa vetää sen pikkurotan korvista seinään.
No mikäs siinä nyt on vikana? Sehän on vaan kaunis piirre nuoressa naisessa, että tykkää munasta. :D Tosin luulen, että oikeasti Isabella halusi vaan pilata Sardäänin ja sen uuden misukan välit, mikä on aika halpamaista ja lapsellista.:jahas:

Tuli muuten tossa yks päivä mieleen, että kenellä mahtaa olla Pihlajakadun isoin meisseli. :dance: Oma veikkaukseni on seuraava. Eli tässä Pihlajakadun miehet järjestettynä sausagen mukaan suurimmasta pienimpään:

1. Seksi-Seppo Taalasmaa. Aivan valtava hevoskulli, joka riitti jopa Ullan pitämiseen tyytyväisenä.

2. KT. Ei ole omena kauas puusta pudonnut. Myöskin aivan järkyttävän jykevä sausage.

3. Ismo Laitela. Ei ihan Taalasmaitten tasoa, mutta kuitenkin kokoluokkaa extra large. Selittää osaltaan Ipen menestyksen naisten parissa, vaikka kohteleekin näitä kuin kuraa.

4. Saksardään. Lähes yhtä vaikuttava kuin Ismolla. Lisäksi Sardääni on uskomattoman hellä mutta samalla määrätietoinen ja kiihkeä rakastaja.

5. Ossi. Pihlajakadun kovin panomies. Lisäksi ihan mielettömän mukava jätkä.

6. Joonatan. Haba ei ole ainoa, joka Joonatanilla on aivan eri kokoluokkaa kuin kilpailijallaan Mirolla.

7. Lasse "Nato-faija" Sievinen. Hyvää perustasoa. Ei hetkauta suuntaan tai toiseen.

8. Eero. Vuosikausien eläminen pelkällä keitolla ja totaalinen munattomuus on kutistanut Eeron pelivälineen lähes olemattomiin.

9. Miro. Kivekset eivät ole vielä laskeutuneet. Luokkaa "katkarapu".

Jos joitakin unohtui mainita, tai jos jollakin on kilpaileva teoria, niin laittakaa ihmeessä omia arvauksia kehiin. Tai vaihtoehtoisesti modet poistakoot, jos tämä on asiaton viesti.

Niin, ja jos joku ihmettelee, ei todellakaan ole yhtään homoa miettiä tällaista.:D

Missäs tuolla listassa on esimerkiksi Panu ja Sampo?
Ainiin, unohtu. Noista mulla on sellanen fiilis, että liikutaan välillä pienempi kuin Sardäänillä, isompi kuin Eerolla. Ainakin Sampo. Panulla saattais periaatteessa olla yllättävänkin jämerä johnssoni, mutta joku semmonen kutina mulla on, että ihan keskikastia se taitaa kuitenkin olla.

Siis nää mun arviothan perustuu ihan tällaseen kunkin salkkariäijän yleisen olemuksen pohdintaan. Kyllä sitä ihan hyvää osviittaa saa yleistä esiintymistä ja esim. liikehdintää ja eleitä tarkkailemalla, että minkälaista asetta kukin kantaa.

Oli muuten taas Sampolla ja Pepillä siihen malliin silmäpeliä, että taitaa molempia vähän kielletty hedelmä houkuttaa. Kyllä ne vielä panee, sanokaa minun sanoneen. :dance2:

moni muuki panee tossa sarjassa.. yllätytte vielä :D

No turpa kiinni jo. Ei spoilereita, eikä mitään muutakaan spoilereihin viittaavaa vetkuttelua.

:curs:

Panis joku Peppiä ja nopeesti.:kuola: Peppi kun pääsee makkaran makuun, niin sanokaa mun sanoneen, siitä panemisesta ei loppua tule!

Mitä paskaa, Tsärdäänillä oli tänään ihmisten paita. Sininen yksivärinen asiallinen kauluspaita. Normaalisti on sellasia silmänraiskaajia ne paidat että kuvion suunnittelija on varmasti pilven suurkuluttaja. :rolleyes:

Sampo kairaa vielä Peppiä ja Joonatan Juuliaa. Kaksi Pihlajakadun kolmesta nuorisoparista on sisarpuolia. Härskiä mutta Peppiin sortuisin varmasti itekkin jos Sampo oisin. Juulia tosin on sellanen lauta että sitä en kyl höyläis kuin K-Raudan vehkeillä. :hyper:

Sampo kairaa vielä Peppiä ja Joonatan Juuliaa. Kaksi Pihlajakadun kolmesta nuorisoparista on sisarpuolia. Härskiä mutta Peppiin sortuisin varmasti itekkin jos Sampo oisin. Juulia tosin on sellanen lauta että sitä en kyl höyläis kuin K-Raudan vehkeillä. :hyper:

Höpöhöpö. Juulia on valkosissa pöksyissään erittäin pantavaa kamaa, ihan yhtälailla sitä bylsisin kuin Peppiäkin.:kuola:

Back
Ylös Bottom