Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän se ole toi Saija Palin niinkuin Grosskopf sanoi. Jos oot vähänkään tarkemmin lukenu tätä ketjua niin tossa muutama posti ylöspäin Känkky sanoi, että toi Ruusunen on käyny vasta maanantaina koekuvauksissa.Ahaa, nyt tajusin ketä Susan Ruusunen tulee esittämään. Ei olis uskonut että lentäjällä on ollut noin huono naismaku.
Joo eipä sitä tiedä kuka se on, mutta ei ainakaan Ruusunen.saija palin kyll aika nuori esim. ton sampon mutsiks, mut onhan noi salkkarit.. everything is possible
) näyttelisi jotain kiinteistönvälittäjää, joku Niina Kanerva tjsp. Tuskin kuitenkaan Iiriksen roolissa on, arvaan ma.Ai vähän niin kuin Serranon perheessä ikään? Olishan se kiva... :dance:Tänään taas kutkutti takaraivossa ajatus että kunpa käsikirjottajat älyisivät kirjottaa Sampon ja Pepin välille kunnon romanssin. Sellanen kielletty hedelmä, Sampo veis 15-vuotiaan siskopuolensa neitsyyden. Aah.. Itsekkin sen voisin kyllä mieluusti tehdä. :jahas:
"Oon Nykäsen Matti, Lahden oma poika." WTF? (okei ymmärrän jos se on jotain Pepin kavereita Lahdesta tjsp mutta ei tossa repliikissä silti hirveesti järkeä ole)Nauratti kyllä tossa lopussa huomisen ruudussa se tyyppi joka tuli vissiin juliaa iskettämään. :D
http://rapidshare.de/files/40509975/salatut.elamat.22.09.08-fptv.wmv.html tuossa on linkki mistä saat.
"Oon Nykäsen Matti, Lahden oma poika." WTF? (okei ymmärrän jos se on jotain Pepin kavereita Lahdesta tjsp mutta ei tossa repliikissä silti hirveesti järkeä ole)
Naamiaiset siellä ja se esittää Nykästä. Ihan ymmärrettävää esittäytyä silloin myös noin ja on varmaan jotain Sampon kavereita.

Hei veit mun repliikin!.Joonatan on pelimies!![]()