Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ahaa, nyt tajusin ketä Susan Ruusunen tulee esittämään. Ei olis uskonut että lentäjällä on ollut noin huono naismaku.
Eiköhän se ole toi Saija Palin niinkuin Grosskopf sanoi. Jos oot vähänkään tarkemmin lukenu tätä ketjua niin tossa muutama posti ylöspäin Känkky sanoi, että toi Ruusunen on käyny vasta maanantaina koekuvauksissa.

Muistelen lukeneeni joskus lehdestä että Palin (on muuten aika :kuola:) näyttelisi jotain kiinteistönvälittäjää, joku Niina Kanerva tjsp. Tuskin kuitenkaan Iiriksen roolissa on, arvaan ma.

Tänään taas kutkutti takaraivossa ajatus että kunpa käsikirjottajat älyisivät kirjottaa Sampon ja Pepin välille kunnon romanssin. Sellanen kielletty hedelmä, Sampo veis 15-vuotiaan siskopuolensa neitsyyden. Aah.. Itsekkin sen voisin kyllä mieluusti tehdä. :jahas:

Tänään taas kutkutti takaraivossa ajatus että kunpa käsikirjottajat älyisivät kirjottaa Sampon ja Pepin välille kunnon romanssin. Sellanen kielletty hedelmä, Sampo veis 15-vuotiaan siskopuolensa neitsyyden. Aah.. Itsekkin sen voisin kyllä mieluusti tehdä. :jahas:
Ai vähän niin kuin Serranon perheessä ikään? Olishan se kiva... :dance:

Edit. Toisi uutta potkua tähänkin sarjaan... Tosin vähän olin kieltämättä katsovinanikin Pepin ja Sampon kasvoilla jotain sen suuntaisia ilmeitä... Ihan mahdollinen juttu siis joku romanssin poikanen. :D

Nauratti kyllä tossa lopussa huomisen ruudussa se tyyppi joka tuli vissiin juliaa iskettämään. :D
"Oon Nykäsen Matti, Lahden oma poika." WTF? (okei ymmärrän jos se on jotain Pepin kavereita Lahdesta tjsp mutta ei tossa repliikissä silti hirveesti järkeä ole)

olkaa hyvä vaan, tuonne salkkarien spoilausketjuun (musiikin puolelta löytyy) tulee jaksot aina edellisenä päivänä kymmenaikaan illalla joskus voi tulla aikaisemminkin.

"Oon Nykäsen Matti, Lahden oma poika." WTF? (okei ymmärrän jos se on jotain Pepin kavereita Lahdesta tjsp mutta ei tossa repliikissä silti hirveesti järkeä ole)

Naamiaiset siellä ja se esittää Nykästä. Ihan ymmärrettävää esittäytyä silloin myös noin ja on varmaan jotain Sampon kavereita.

Back
Ylös Bottom