Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
joo, katoin kanssa samaa. Näky siinä kentaurikohtauksessa:wtf:

Jep :D olen huomannut ennemminkin mutta nyt vasta muistin huomauttaa :D Se liikkuu AINA ku se puhuu :D Lähinnä tulee hiiri mielee ku liikahtelee :D

hiiri:lol2:
onhan tuo muuten ihan näpsäkkä, kun pitäisi nenänsä kurissa.

Ihan hyvä kauden aloitusjakso, mutta missä on Ismo? Ei näkynyt alkutunnarissa. Ei kai vaan ole poistumassa sarjasta...

Eka kohtaus oli mieleenpainuva

bscap0081.jpg

Ismo on avauksessa. Piste.
Ihan hyvä kauden aloitusjakso, mutta missä on Ismo? Ei näkynyt alkutunnarissa. Ei kai vaan ole poistumassa sarjasta...
Aaargh, miten se nyt on? Onko Ismo siinä alkutunnarissa vai ei? Tämä epätietoisuus on sydäntä raastavaa :itku:.

Edit: Tuoltahan se tunnari löytyi pari sivua sitten: http://blogit.mtv3.fi/salatutelamat/2008/08/14/uuden-alkutunnarin-maailman-ensi-ilta/

Ismo vilahtaa siinä melko alussa :rock:

Eka kohtaus oli mieleenpainuva

jos sulla on koneella toi jakso niin laita ihmeessä kuva jossa näkyy enemmän/alempaa

mä lopetan kattomasta koko vitun sarjaa jos siihen tulee viel yksiki vammanen tai homo!

E: no ehkä mä sitten kuitenki vähän sitä viel seuraan..

Mutta entä jos tulisi vammainen homo..? Esim. Roosan Jari löytäisi viimein todellisen seksuaalisuutensa ja muutaisi Pihlajakadulle omaan pieneen yksiöönsä. Raahaisi joka ilta uuden uroon lemmenluolaansa ja antaisi miehistä rakkauttaan suurella kädellä.

Sweet!

Mutta entä jos tulisi vammainen homo..? Esim. Roosan Jari löytäisi viimein todellisen seksuaalisuutensa ja muutaisi Pihlajakadulle omaan pieneen yksiöönsä. Raahaisi joka ilta uuden uroon lemmenluolaansa ja antaisi miehistä rakkauttaan suurella kädellä.

Sweet!

:kuola:

Bitaddictiin tuli jo ensimmäinen "jakso" Romeo ja Rafael desperados:ista, kesti jopa ~3min :o

kyllähän sen arvas että noi lyhyitä tulee olemaan, mutta olis saanu jättää jo tekemättä jos 3min kestää:jahas:

Back
Ylös Bottom