Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaa huomannu tota isabellan nenän liikutteluu puhuessa!!! perkele
joo, katoin kanssa samaa. Näky siinä kentaurikohtauksessa:wtf:
Ismo on avauksessa. Piste.
Aaargh, miten se nyt on? Onko Ismo siinä alkutunnarissa vai ei? Tämä epätietoisuus on sydäntä raastavaa :itku:.Ihan hyvä kauden aloitusjakso, mutta missä on Ismo? Ei näkynyt alkutunnarissa. Ei kai vaan ole poistumassa sarjasta...

Ihan hyvä kauden aloitusjakso, mutta missä on Ismo? Ei näkynyt alkutunnarissa. Ei kai vaan ole poistumassa sarjasta...
Eka kohtaus oli mieleenpainuva
:curs:juonipaljastuksissa sampo suutelee varusmiestä :wtf:
paskanmarjat sanon mina.Väitän, että mun kivesten laskeutumisesta on jo jokunen vuosi. Siitäkin huolimatta tuo "rotunainen" ei säväytä mua pätkääkään. Jenni hakkaa Isbellan n. 100-0.
juonipaljastuksissa sampo suutelee varusmiestä :wtf:
:curs:
just tänään heitin kaverille, että oliskohan sampo se pakollinen homo. voi helvetti.
Mutta entä jos tulisi vammainen homo..? Esim. Roosan Jari löytäisi viimein todellisen seksuaalisuutensa ja muutaisi Pihlajakadulle omaan pieneen yksiöönsä. Raahaisi joka ilta uuden uroon lemmenluolaansa ja antaisi miehistä rakkauttaan suurella kädellä.
Sweet!

mä lopetan kattomasta koko vitun sarjaa jos siihen tulee viel yksiki vammanen tai homo!
E: no ehkä mä sitten kuitenki vähän sitä viel seuraan..
Bitaddictiin tuli jo ensimmäinen "jakso" Romeo ja Rafael desperados:ista, kesti jopa ~3min :o