Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
She's cute.:):haart:

Se rako hampaitten välissä on vaan ihan hirvee. :D

Jotenkin tää on tyhmää jos miro ounaa joonatania ihan sata nolla kun se on jo lytänny sen ennen kun koko sota on ees alkanu. Ois ihan hyvä käänne että joonatani sisuuntuneena antais kunnolla kyytiä tolle lontoon kasvatille niin oppis olee. Jokatapauksessa tosta ei hyvää seuraa ja salla joutuu taas pettymään. Jännä muuten tuo tsärdääni kun sillä on joka helvetin ilta ainakin 5 palaveria. Sitten kuitenkin ne palaverit on niin turhia että ne voi perua sen takia että pääsee jonkun piloille hemmotellun apinan kanssa pelaamaan splättistä. No särdiin on vaan niin kuningas että ei sille kukaan mitään valita jos parit palaverit peruu aina. :rolleyes:

Veikkaan että Miro paukauttaa Joonatania vähän liian läheltä ja Joonatan vittuuntuneena pistää Miron levyiks.

Varmaan muutkin on jo huomannu, ossi on dietannu. Kisoihin valmistautumassa?:dance:
Ossista eli Sami Sarjulasta oli Bodauksessa juttua. Se äijä treenaa ku eläin ja ruokavaliokin on viimeisen päälle. CBB kisoihin kai se oikeasti meinaa joskus osallistua. :arvi:

Muuten en oo salkkareita viime aikoina jaksanu katsoa. Liian saippuaa, ku tulee ihan kauniit ja rohkeat mieleen.

Kaveri näki Sarjulan pari viikkoo sitten jossain autonäyttelyssä ja ei meinannut kuulemma edes tunnistaa kun oli kuihtunut niin paljon.

Veikkaan että Miro paukauttaa Joonatania vähän liian läheltä ja Joonatan vittuuntuneena pistää Miron levyiks.

Mun mielestä ami vois ottaa joonatinin suojatikseen nyt kun niko lähti.Vois vaikka opettaa sen boksaamaan niinku nikon,vois tehä hyvää kundin itsetunnolle kun olis niinku isoveli joka jeesaa kun on vaikeeta.

Mun mielestä ami vois ottaa joonatinin suojatikseen nyt kun niko lähti.Vois vaikka opettaa sen boksaamaan niinku nikon,vois tehä hyvää kundin itsetunnolle kun olis niinku isoveli joka jeesaa kun on vaikeeta.

Eikös se Ami muuttanu sinne thaimaahan?

ps: Juulia ketuttaa:curs:

Oli pieni pettymys tuo ossin sisko. Ossi on kuitenkin pihlajakadun naiskeisari niin olis odottanut että sen sisko on samaa tasoa.

Harmi kun joonatani ei nähny kun miro teki vähän läheisyyttä pöppiäiseen lopussa. Ois voinu hieman ottaa lämpöö siitä. Miks muuten eilisessä jaksossa oonuska näytti paljon paremmalle kun tänään. Eilen ihmettelin että onko se muka noin hyvännäkönen ollu ja tänään sen huomas että ei.

Miks muuten eilisessä jaksossa oonuska näytti paljon paremmalle kun tänään. Eilen ihmettelin että onko se muka noin hyvännäkönen ollu ja tänään sen huomas että ei.

Saman huomasin itekkin, varsinkin kaukaa kuvatuissa otoksissa Oona ei ollu läheskään niin söde ku joskus... Mut kyllä tosiaan jonkun pitäs Joonatania vähän karaista ku ei tuosta tuu mitää et tommonen potentiaalinen pahis ei saa mitää aikaa!

Ootko osku ottanu liikaa viinaa vappuna? Ennen suhun on voinut näissä salkkari-asioissa luottaa, mutta nyt jätkä puhuu ihan pehmosia täällä. Get your act together!

oonks mä ihan hupsu ku mä haluun panna sofiaa ja oonaa?
vai kannattaako tämmöstä asiaa edes huudella tääl.. kai mä yritän vaan todistella heterouttani.

Back
Ylös Bottom