Se on Joonatan, ei Joonas. :jahas:
Mun mielestä on aika surullista että teillä ei kauniina pyhäpäivänä ole muuta tekemistä kun kinata.:jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on Joonatan, ei Joonas. :jahas:
Niinpä, riita poikki ja Ismo väliin. :jahas:Mun mielestä on aika surullista että teillä ei kauniina pyhäpäivänä ole muuta tekemistä kun kinata.:jahas:
Tuli vähän väriä pihlajankadun elämään kun Miro saapu paikalle:wtf: Mirohan on kova jätkä! Sopivan vittumainen![]()
She's cute.:haart:

Ossista eli Sami Sarjulasta oli Bodauksessa juttua. Se äijä treenaa ku eläin ja ruokavaliokin on viimeisen päälle. CBB kisoihin kai se oikeasti meinaa joskus osallistua. :arvi:Varmaan muutkin on jo huomannu, ossi on dietannu. Kisoihin valmistautumassa?:dance:
Veikkaan että Miro paukauttaa Joonatania vähän liian läheltä ja Joonatan vittuuntuneena pistää Miron levyiks.
Mun mielestä ami vois ottaa joonatinin suojatikseen nyt kun niko lähti.Vois vaikka opettaa sen boksaamaan niinku nikon,vois tehä hyvää kundin itsetunnolle kun olis niinku isoveli joka jeesaa kun on vaikeeta.
Eikös se Ami muuttanu sinne thaimaahan?
Harmi kun joonatani ei nähny kun miro teki vähän läheisyyttä pöppiäiseen lopussa.
Miks muuten eilisessä jaksossa oonuska näytti paljon paremmalle kun tänään. Eilen ihmettelin että onko se muka noin hyvännäkönen ollu ja tänään sen huomas että ei.
Ei vittu mä oon kujalla.
Oona ei oo pöppiäinen.:jahas:
Se on ihan normaalia. Kyllä se siitä.oonks mä ihan hupsu ku mä haluun panna sofiaa ja oonaa?
vai kannattaako tämmöstä asiaa edes huudella tääl.. kai mä yritän vaan todistella heterouttani.