En mä siihen ole rakastunu, haluaisin vaan nussia sitä..Ei saatana tääl on enemmänkin Sofiaan rakastuneita.Ehkä mä oon sittenkin ihan normaali![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä siihen ole rakastunu, haluaisin vaan nussia sitä..Ei saatana tääl on enemmänkin Sofiaan rakastuneita.Ehkä mä oon sittenkin ihan normaali![]()

En mä siihen ole rakastunu, haluaisin vaan nussia sitä..![]()
Että toi Joonatan osaakin olla tollanen kiittämätön paska! Kyllä vähän pitäis kattoo mitä suustaan päästää. Ei kyllä hänen tilanteessa ole varaa ruveta urputtamaan Lasselle ja Paulalle.
Jep, ärsyttää vielä kun tuntuu ettei se jaksa edes puhua kunnolla. Narisee vaan samalla nuotilla/taajuudella perkele koko ajan. :curs:
Joonatan on yks sarjan paskimmista hahmoista ja se näyttelijä on kokoajan puolella sydämellä mukana. Se on kohtauksissa ihan kankea, epämukava ja jotenki kiusallisen olonen.. narisee menemään, eikä oo yhtään tunteella mukana. Ja ihmiset sano Nikoa robotiksi..
Painuis takasi sinne Nurmekselle kiusattavaksi, jaksa sitä katella enää. Lassen ja Paulan pitäis antaa Ipen opettaa sille pari nyrkkisääntöä.
Eihän se oo päässy ees räpläämään sitä!:jahas:No mut se tekee oonan onneliseks,se riittää mulle.
Eihän se oo päässy ees räpläämään sitä!:jahas:

Miro on just hyvä jätkä, ja toivonkin että jäisi sarjaan pidemmäksi aikaan. Jotain kontrastii noihin mammariteineihin.Kunnon kusipää tuo Miro. Vittuilee vaan kaikille, hirvee angsti päällä. :D
:wtf:Salla on silleen aika nätti, sen kasvot on ihan nätit