Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa muuten aivan saakelin huonosti tehty tuo kohtaus, missä Maija "putosi" portailta. Hirveetä itkua ja valitusta, mutta naama peruslukemilla! :D Itkuääni laitettu selvästi jälkeenpäin taustalle, hetihän sen huomasi!

Ei Lässy-Joonatan tainut tietää ettei Karpalle kannata alkaa pätemään.

huomasko kukaan sitä Fastin lisäravinnepussia siellä Ossin kämpillä? Se tais vilahtaa siinä ku se selitti Amille jostai energiavirroista :hyvä:

huomasko kukaan sitä Fastin lisäravinnepussia siellä Ossin kämpillä? Se tais vilahtaa siinä ku se selitti Amille jostai energiavirroista :hyvä:
Taitaa mennä Happy Homesilla niin hyvin, että Ossi on pystynyt vaihtamaan NutriPlussat Fastiin..

Jumala kuuli mun rukouksen ja usutti Karin sen Pihlajakadun pikkuhintin kimppuun! Karin ois vaan pitäny viiä Joonatan pihalle ja hinkata sen naamaa rappuralliin, tällä kertaan oltiin turhan kilttejä.:jahas:

Mulla meni tuo kohta ohi kun tuli yks häiriö,mitä se kartsa skitsoili?
Rupes rapussa tenttaamaan Joonatanilta, että miksi Oona on niin outo. Siihen Joonatan vaan viisasteli: "kysy siltä", "mulla ei ole tapana kertoa kaverien salaisuuksia", sit Kari nappas riveleistä kiinni.

Rupes rapussa tenttaamaan Joonatanilta, että miksi Oona on niin outo. Siihen Joonatan vaan viisasteli: "kysy siltä", "mulla ei ole tapana kertoa kaverien salaisuuksia", sit Kari nappas riveleistä kiinni.

No niin jospa se nyt tajuaa ettei kannata alkaa söpöilemään taalasmaan karille. :thumbs:

Back
Ylös Bottom