Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Se skootterikohtaus oli kyl loistava.
Joo tosiaan. Ehkä yksi paskimmista ikinä. Ne junnut ajaa jollain vitun skoottereilla jotain 5km/h vauhtia, eikä se urpo muka ehdi väistää. Lisäks tommonen skootteri kuskeineen painaa varmaan jotain vähän reilut sata kiloa, ja kun siitä toinen rengas tulee jalan päälle, niin kuinka paljon damagee se nyt voi aiheuttaa? Silti, salkkarit rocks :rock:

Lisäks tommonen skootteri kuskeineen painaa varmaan jotain vähän reilut sata kiloa, ja kun siitä toinen rengas tulee jalan päälle, niin kuinka paljon damagee se nyt voi aiheuttaa? Silti, salkkarit rocks :rock:

En tiiä ymmärsinkö oikein mitä tarkotit, mutta ei tommonen tilanne oikeesti, missä ajetaan tolla vauhdilla jollain sootterilla jalan yli, niin aiheuta paljon mitään vahinkoa.

Mutta on kyllä todellakin koulun kovimmat pahikset kyseessä! :whip:

Miksköhän ex-kampanjapäällikkö, ry(y)ppy Maaritilla meni vähän niin kun pupu pöksyyn, kun Suppo alko puhua oman puolueen perustamisesta? Veikkaan, että Maarit ei tiedä politiikasta hevon vittua ja haluaa vaan rahaa Seppo Taalasmaan kustannuksella... :(

En tiiä ymmärsinkö oikein mitä tarkotit, mutta ei tommonen tilanne oikeesti, missä ajetaan tolla vauhdilla jollain sootterilla jalan yli, niin aiheuta paljon mitään vahinkoa.

Eihän sekään satu vaikka autolla ajaa nii että yks rengas menee yli (testattu on:dance:)
on se salkkarit vaan paras suomalainen sarja koskaan:rock:

Voi vittu, ne meni lukottamaan ton punkfinlandin salkkarithreadin joten nyt en enää yhtään tiedä mistä ne jaksojen linkit löytää. :(

Nimen omaan tota tarkotin, että ei ois oikeesti kauheen vakava tilanne. Ehkä vähän epäselvästi kirjotin tossa sen.

Voi vittu, ne meni lukottamaan ton punkfinlandin salkkarithreadin joten nyt en enää yhtään tiedä mistä ne jaksojen linkit löytää. :(

Mikäli foorumin säännöt eivät erikseen myönnä linkkien jakamista täällä niin itse voin tulla lisäämään niitä minkä kerkeän.

Eilen sain myös 16.1.08 jakson mutta foorumin aktoivinti linkki ei saapunut mutta nyt kun tein uuden toiseen mailiin niin johan tuli.

Pidetään topicci siistinä ilman kitinää ettei käy niinkuin tuolla Punfinladin foorumilla, Kiitos.

16.1.2008 jakso

Tuossa on. Jatkossa tänne jakson tulen ainakin itse antamaan ~ 21.00 - 23.00 välisenä aikana. Se mikä johtuu noin suuresta aika välistä, syy on että jaksot eivät tule aivan ajalleen aina sekä uppaamiseen mene hetki.

Tuossa on. Jatkossa tänne jakson tulen ainakin itse antamaan ~ 21.00 - 23.00 välisenä aikana. Se mikä johtuu noin suuresta aika välistä, syy on että jaksot eivät tule aivan ajalleen aina sekä uppaamiseen mene hetki.

arvostettavaa toimintaa, ja kiitos muidenkin puolesta.

Mikäli foorumin säännöt eivät erikseen myönnä linkkien jakamista täällä niin itse voin tulla lisäämään niitä minkä kerkeän.

Eilen sain myös 16.1.08 jakson mutta foorumin aktoivinti linkki ei saapunut mutta nyt kun tein uuden toiseen mailiin niin johan tuli.

Pidetään topicci siistinä ilman kitinää ettei käy niinkuin tuolla Punfinladin foorumilla, Kiitos.

16.1.2008 jakso

rakastuin!
Kiitos sinulle

16.1.2008 jakso

:worship: :worship: :worship:

Ehkä paras eka posti ikinä! Kiitos sinulle. :haart:

Ilmoitus luonteinen asia:

Tästä päivästä, 16.1.2008 astuu foorumille uusi henkilö (IRL-Kaveri), joka uppaa jakson tänne minun lisäkseni.

Henkilö on foorumillamme nimeltä Stemmi.

Tämä siksi että kahdestaa on helpommin uppua mikäli toinen ei kiireltään/töiltään kerkeä sillä molemmat ovat armottomia Salatut-faneja niin voi olla ennakkoon katsomatta!

:rock:

Toivotaan, että threadi pysyy puhtaana. Olen huomannut jo kahdesti, kun tällainen threadi on tullut koko Internet-kansan tietoisuuteen on meininki mennyt mahdottomaksi (basso, punkinfinland). Toivottavasti täällä kitisijät ja vikisijät voidaan bannata heti, eikä sen sijaan laittaa hyvää threadia lukkoon. :)

Toivotaan, että threadi pysyy puhtaana. Olen huomannut jo kahdesti, kun tällainen threadi on tullut koko Internet-kansan tietoisuuteen on meininki mennyt mahdottomaksi (basso, punkinfinland). Toivottavasti täällä kitisijät ja vikisijät voidaan bannata heti, eikä sen sijaan laittaa hyvää threadia lukkoon. :)

Totta.

Yksinkertaisesti on paras tehdä niin että mikäli tulee näitä posteja joissa itketään että jaksoa ja levitetään turhaa spämmiä niin lentolippu baananisaarille vain.

Tuo skootteri kohtaus oli kyllä että meinas perse revetä. Ottaen huomioon skotterin painon ( ~100kg?) niin Joonatani meinas itkua vetää, propsit sille!:hyvä:

Saattoihan se olla, että Jonzku olis just astumassa kun se muija ajo sen jalan yli ja nilkka vääntyi tms. :D

Näin.

Mutta odotin kyllä vähän parempaa ratkasua kun kuitenkin katotaan yhtä Suomen suosituinta saippuasarjaa joten luulisi löytyvän Action tapaista "loppua" tuolle kiusakukselle..

Muistellaan aikoja kun Aamu ja sen Ilari jengi teki niitä eläinaktivisti iskuja. Oispa sellaista toimintaa viellä nykyään mutta kaikki jää tälläisiin naurettaviin skootteri kohtauksiin, mutta ei. Kaikki action on jääny tuohon Amiin ja Kariin kun viimeinenkin mielenkiintoa herättävä Aaro-Eero-Laura kuvio on poissa :(

Back
Ylös Bottom