taivaskäsi
VIP
Missä täällä on kaikki salari fanit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tosiaan. Ehkä yksi paskimmista ikinä. Ne junnut ajaa jollain vitun skoottereilla jotain 5km/h vauhtia, eikä se urpo muka ehdi väistää. Lisäks tommonen skootteri kuskeineen painaa varmaan jotain vähän reilut sata kiloa, ja kun siitä toinen rengas tulee jalan päälle, niin kuinka paljon damagee se nyt voi aiheuttaa? Silti, salkkarit rocksSe skootterikohtaus oli kyl loistava.

Lisäks tommonen skootteri kuskeineen painaa varmaan jotain vähän reilut sata kiloa, ja kun siitä toinen rengas tulee jalan päälle, niin kuinka paljon damagee se nyt voi aiheuttaa? Silti, salkkarit rocks![]()
En tiiä ymmärsinkö oikein mitä tarkotit, mutta ei tommonen tilanne oikeesti, missä ajetaan tolla vauhdilla jollain sootterilla jalan yli, niin aiheuta paljon mitään vahinkoa.

Nimen omaan tota tarkotin, että ei ois oikeesti kauheen vakava tilanne. Ehkä vähän epäselvästi kirjotin tossa sen.En tiiä ymmärsinkö oikein mitä tarkotit, mutta ei tommonen tilanne oikeesti, missä ajetaan tolla vauhdilla jollain sootterilla jalan yli, niin aiheuta paljon mitään vahinkoa.
Voi vittu, ne meni lukottamaan ton punkfinlandin salkkarithreadin joten nyt en enää yhtään tiedä mistä ne jaksojen linkit löytää. :(
Tuossa on. Jatkossa tänne jakson tulen ainakin itse antamaan ~ 21.00 - 23.00 välisenä aikana. Se mikä johtuu noin suuresta aika välistä, syy on että jaksot eivät tule aivan ajalleen aina sekä uppaamiseen mene hetki.
rakastuin!Mikäli foorumin säännöt eivät erikseen myönnä linkkien jakamista täällä niin itse voin tulla lisäämään niitä minkä kerkeän.
Eilen sain myös 16.1.08 jakson mutta foorumin aktoivinti linkki ei saapunut mutta nyt kun tein uuden toiseen mailiin niin johan tuli.
Pidetään topicci siistinä ilman kitinää ettei käy niinkuin tuolla Punfinladin foorumilla, Kiitos.
16.1.2008 jakso
Tuossa on. Jatkossa tänne jakson tulen ainakin itse antamaan ~ 21.00 - 23.00 välisenä aikana. Se mikä johtuu noin suuresta aika välistä, syy on että jaksot eivät tule aivan ajalleen aina sekä uppaamiseen mene hetki.
Mikäli foorumin säännöt eivät erikseen myönnä linkkien jakamista täällä niin itse voin tulla lisäämään niitä minkä kerkeän.
Eilen sain myös 16.1.08 jakson mutta foorumin aktoivinti linkki ei saapunut mutta nyt kun tein uuden toiseen mailiin niin johan tuli.
Pidetään topicci siistinä ilman kitinää ettei käy niinkuin tuolla Punfinladin foorumilla, Kiitos.
16.1.2008 jakso

Toivotaan, että threadi pysyy puhtaana. Olen huomannut jo kahdesti, kun tällainen threadi on tullut koko Internet-kansan tietoisuuteen on meininki mennyt mahdottomaksi (basso, punkinfinland). Toivottavasti täällä kitisijät ja vikisijät voidaan bannata heti, eikä sen sijaan laittaa hyvää threadia lukkoon.Pidetään topicci siistinä ilman kitinää ettei käy niinkuin tuolla Punfinladin foorumilla, Kiitos.

Toivotaan, että threadi pysyy puhtaana. Olen huomannut jo kahdesti, kun tällainen threadi on tullut koko Internet-kansan tietoisuuteen on meininki mennyt mahdottomaksi (basso, punkinfinland). Toivottavasti täällä kitisijät ja vikisijät voidaan bannata heti, eikä sen sijaan laittaa hyvää threadia lukkoon.![]()
Saattoihan se olla, että Jonzku olis just astumassa kun se muija ajo sen jalan yli ja nilkka vääntyi tms. :D