Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä lähden hirviporukan kanssa:hyper:

Haluisin nähdä kun Lassen hirviporukka ajaisi jonossa Mitsubishi Pajeroilla Aaron mökin pihaan oranssit liivit päällä ja tulittaisivat hirvikivääreillä koko talon paskaksi. Jotain tähän tyyliin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10 euroo vetoa että koulun keskusradio on päällä kun Elias ja Tale puhuu Larin homoudesta kovaan ääneen.
e: jaa ei näköjään lartsan homous paljastunu. Ei muuten varmasti vielä paljastu Aarjon ja kumppaneiden lymypaikkakaan.

Mä luulen, että se Aaron äiti paljastaa "vahingossa" heidän piilopaikan ja sitten Joonatan pistää painiksi Aaron kanssa.

Toivottavasti. Jo ihan sen puolesta, että sais tää serveri homma alkaa jo selviämään. Mutta eniten sen takia, että Joonatan sais alkaa taas pikkuhiljaa näyttämään porukalle missä kaappi seisoo.

Yritin etsiä klippiä, mutta en löytänyt; yksi parhaista kohtauksista Roinalla on ehdottomasti se kun Heidi esittelee Tuukan ja Roina nappaa sitä pillistä kiinni ja huutaa, että "mikä ihmeen toukka!"

Vittu et oli jännää ja oon todella onnellinen siitä et bellan ja sebun pettäminen paljastu viimeinkin! Mut jostain syystä mua käy sääliks Laria.. Se on nyt kilttinä poikana ollu jostain syystä ihan siedettävä hahmo pihlajakadulla. Sitte päästään tähän eeroaaron olinpaikkaan niin sehän on varmaa, että loppujen lopuks jirit ja muut tulee lähtemään tuolta nii et ne niittaa vaan ton lapun oveen ja hyppii autoon ja poistuu kohti pimenevää iltaa.

No ei toi kyllä nyt ihan noinkaan oo. Kyllä ne Paula ja Lasse sais nyt oikeesti jo saada muksunsa takasi ja hullumummo ja aaro saisivat vaikka lähtee sinne ulkomaille vaikka kaksin. Hulluja molemmat.

Eiköhän tässä nyt käy niin, että Anni pettää Aaron ja paljastaa koko katalan suunnitelman Paulalle. Yhdessä he juonivat suunnitelman Severin pelastamiseksi, joka huipentuu mittavaan poliisioperaatioon Vanaloiden piilopirtillä. Anni kuolee Karhuryhmän luoteihin ja Aaro pääsee pakenemaan maasta, mutta palaa myöhemmin Eeroksi naamioituneena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom