Onko tota Kallen potilasta näytetty aikaisemmin salkkareissa? Kun en muista tollasta, joka olis pyöritelly Katjaa, Jenniä ja Kallea.
Mun mielestä on näytetty. Tai sit oon väärässä mitä kyllä epäilen suuresti :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tota Kallen potilasta näytetty aikaisemmin salkkareissa? Kun en muista tollasta, joka olis pyöritelly Katjaa, Jenniä ja Kallea.
Oli se joskus, mutta näyttelijä oli eri.
ootko varma ettö oli eri näyttelijä?? koska toi näyttää mun mielestä tutulta.
Olen. Se oli Matti Ristinen (googlaa kuva, niin varmaan tunnistat).
oukkei no ei kai se sit oo ollut salkkareissa aikasemmin :D
Ei saatana kukaan voi olla noin itsekäs ku Heidi! Ite paiskoo astiat ja sapuskat lattialle ja sen jälkeen syyttää jiriä vielä. Koka ajan inisee tai syyttää jotakuta. Ja juu sen veljellähän tais olla kans vähän samaa ongelmaa että nous noi nyrkit ja avarit kovinki herkästi. :D
Mikähän muuten Liisan tilanne on? Sehän pääsi vain väliaikaisesti vapaalle jalalle, mutta nyt elelee ihan normaalia elämää.
Täällä kun on ollut Nikkisen Akista puhetta, tais jannu esiintyä uusimmassa Roban jaksossa.
Ja entä toi Ossin tilanne. Helenahan sano et Ossi menettää Amadeuksen jos löytyy jotain viitteitä siittä, että Ossi lähetti Sergein tahallaan Rovaniemelle. Toi juttuhan selvis Sergeille ja Pepillekkin. Ihme sitten ettei Helenalle oo viel selvinny.
Mikä tämä Kallen juttu oikein on? Kallesta on tulossa uusi ylilääkäri, jos koe onnistuu. Kalle oli se joka kuskas Jenniä pois pihlikseltä. Kallen vanha hoito käväisi Kallella potilaana
Onko Kalle bi? En tiedä, tuskin.
Ja mikä tämä Jennin juttu oikein on? Jenni on mennyt naimisiin jonkun liikemiehen kanssa, joka osti sille span häälahjaksi. Liikemiehen nimi oli joku patrik siren(oikeinkirjoituksesta en mene takuuseen)
Ja mikä tilanne Cindyn vauvanvaihto-operaatiossa on, tietääkö Bella?? Jenni lupasi ettei kerro kenellekään vaihdosta.
Sen lisäksi tänään ilmottautui silminnäkijä Severille ja Aarolle. että sellasta
Kiitokset tästä! :hyvä: Pääsee taas hieman jyvälle Pihlajakadun tapahtumista.
Edit. Mitä h**vettiä, missä vaiheessa Kalle on itsensä lääkäriksi lukenut? Ja miksi Bella on Span päättänyt myydä?