Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo lukenu tätä ketjua aikoihin, mutta onkohaan kukaan huomannu että Salla-sotanorsu on alkanu laihtumaan? Sehän on jatkuvasti pyyhe kainalossa tulossa, vai kuvittelenkohan mä? :D :D

En oo lukenu tätä ketjua aikoihin, mutta onkohaan kukaan huomannu että Salla-sotanorsu on alkanu laihtumaan? Sehän on jatkuvasti pyyhe kainalossa tulossa, vai kuvittelenkohan mä? :D :D

Mä mietin eilen samaa mutta ajattelin, että se oli vain flunssain aiheuttamaa näköharhaa! Siinä kun se nojaili Stellansin tiskilli niin kuvaan mahtui myös Ippe, mikä ei olisi ollut mahdollista muutama viikko sitten. Pianhan se on kuuma ja kireä kissa - tai sitten ei.

No sehän oli joskus sillä kuurilla, jossain lehdessähän sitä oikein seurattiin. Nyt varmaan alkaa töllössäkin tulokset näkymään. Onhan siitä nyt ollut aiemminkin jo puhetta, höpsöt.

Pihjalakadulla on edessä sitten taas läksiäiset, tällä kertaa Annikan...

Eiiiiiiiiiiiii... Nyt menee metsään, ei Annikaa saa poistaa sarjasta!

Lasse vie sen kuitenkin eläinten hautausmaalle ja Annika tekee comebackin mutta jokin hänessä on silloin muttunut. Hän haisee oudolta ja katseessa on jotain vierasta, jotain eläimellistä:evil:
Harmi kun kuoli, sehän oli varsin hauska tyyppi.

Suositut

Back
Ylös Bottom