Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu se annika ei saa kuolla. :(
Oliko pakko muistuttaa Kentsun kuolemasta? Se on edelleen meille joillekin kova paikka... :itku:Nyt on oskulla kova paikka. Et kai ollut sama tyyppi, joka vei kukkia kun Kentsu delas?;)
Jos muistelen oikein, niin kentsu ei loppuen lopuksi kuollut vaan lähti maailmalle.. toki kävi taivaassa (tai missä lie) mutta palasi takaisin.
Ai, mä muistin, että Kentsu jäi silloin sporan alle ja kuoli.
Tankki on sekottanu sun pään ja vieny muistin :D
Se oli joku moottoripyöräilijä, se oli Hesarissa, ei Salkkareissa.
E: Ai, oli se Keke sittenkin. Kuka vidun Madde?
Madde on se Kentsun sisko, joka kuoli kun sen veli (se lääkäri) ei saanut sitä pelastettua.
Ok, se lääkärihän oli se mumiseva blondi, joka pani Lellun paksuksi. Joku Sebastian, Fabio tms...
Eikö siitä sisarusparvesta aiemminkin ole joku kuollut? Vai oliko se juuri tuo Madde, joka nyt sitten oli Kentsun taivastripillä vaan sitä treffaamassa?
Eipäs kun se tohtori sai jonkun kunnanlääkärin viran jostain joutsan perukoilta ja lellunkin piti tulla matkaan, mutta tää daaniel jätti sen kuitenkin viime tingassa yksin makoilemaan hotellin sängylle, kun itse karautti dösällä kohti uusia tuulia. :arvi:Daniel oli sen tohtorin nimi. Se tosiaan pani Lelluun siemenen itämään ja tais ite sitten kuolla. Eli Kentsu oli siis ainoa, joka jäi niistä eloon.
Eipäs kun se tohtori sai jonkun kunnanlääkärin viran jostain joutsan perukoilta ja lellunkin piti tulla matkaan, mutta tää daaniel jätti sen kuitenkin viime tingassa yksin makoilemaan hotellin sängylle, kun itse karautti dösällä kohti uusia tuulia. :arvi:
Nyt on oskulla kova paikka. Et kai ollut sama tyyppi, joka vei kukkia kun Kentsu delas?;)
Sä puhut siis Illistä...?kentsuhan on nyttemmin keskittynyt musiikin tekoon, näin taannoin musiikkivideon jossa kenneth lauloi sängyn päällä valkosissa vaatteissa...
kentsuhan on nyttemmin keskittynyt musiikin tekoon, näin taannoin musiikkivideon jossa kenneth lauloi sängyn päällä valkosissa vaatteissa...