Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
late2000 sanoi:
no ootteks te aatellu et se tumppi vois vaikka rakastaa sitä "valastaan" <3
Ja Sallaha tarkottaa vaa hyvää tolla hoivaamisella. Ei se sitä kauan jatka,kunhan saa tietää raskaudesta ja et kenen se on...

Mustasukkainen ja pakkomielteinen ihminen ei ajattele toisen hyvää vaan omaa hyvää oloaan. Ja toi jatkuva hoivaaminen rupee vituttamaan ketä vaan, Tumppi on vaan idiootti.

Suomen rikoslaista eläimiin sekaantuminen poistui vuonna 1971[/I] @ Wikipedia.

No voe perkele, mä oon koko ajan luullut, että se on laitonta:wall: Täältä tullaan kanit ja ponit:hyper:

No voe perkele, mä oon koko ajan luullut, että se on laitonta:wall: Täältä tullaan kanit ja ponit:hyper:

Kunhan et satuta niitä kaneja, niin kaikki on laillista :haart: :)

Vois se Ullakin jo vähän lämmetä niille Sepon yrityksille.
Ja voi helvetti et Ismo on tyhmä jätkä, ihan rupeaa vituttamaan se. Ja nyt tuli Tanjasta todella huono kuva kun rupesi valittamaan hirveästi siitä huoneesta. Ihan vihaksi pistää salkkareitten katsominen :wall: :D :curs:

Hyvä Annika. Pitäähän sitä vaihtelua olla - ei aina syödä laattaamiseen asti. Vedetään välillä viinaa ja kokeillaan spugen elämää. :D

Noniin, nyt ois saatava Maarit paikalle ettei Annikan tartte yksin dokailla. Sievisillä menee elämä koko ajan vähän päin vittua. Aina joku mättää.

Annika on ihq! :jahas:
vittu mikä possu se annika. :urjo:

Noniin, nyt ois saatava Maarit paikalle ettei Annikan tartte yksin dokailla. Sievisillä menee elämä koko ajan vähän päin vittua. Aina joku mättää.

niin menee, milloin paljastuu että heli on lepakko, annika ahmii ja oksentaa, katri raiskataan, lasse mukiloi peteä, paula jää kiinni huumeiden kuljetuksesta ja annika ahmii taas :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom