Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kohta kun saadaan maarit taas sarjaan mukaan, niin tumpille taas yksi akka jota käydä naimassa. :D

edit: oli 1000 postaus pakkiksella.

Maarit on ns. turvallinen pano, ei varmaan enää tolla iällä ja noilla rööki&viinamäärillä voi tulla raskaaksi.
Parasta oli kun tänään Tankki tokas, että "Hani pöö, kyl mä tiedän, että noi on varattu mua varten.". Hahaa, eipäs ollutkaan sun nimi ekana listassa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Ehkä vähän mutta, en aikaisemmin ollut kovinkaan moneen galluppiin osallistunut. :D Niin otin osaa sitten samalla moneen galluppiin.

No nyt on kyllä Pete Niiras-maista selittelyä ilmoilla :D

Jokohan saatiin niiranen linnaan. Tumppi kyllä täysi pässi, kun pakottaa ellun lekurille abortti tekemään.

Ei varmaan suostu aborttiin..Liima-Pete oli hieman pinteessä, kun Ossi rupes kovistelemaan:whip:

Ei varmaan suostu aborttiin..Liima-Pete oli hieman pinteessä, kun Ossi rupes kovistelemaan:whip:

Ossin ei tarvii kuin näyttää dorkalle pala niin Pete jo juoksee kusi sukassa kyttäasemalle tunnustamaan. :D

Annikakin jäi kiinni. Toivottavasti se pulkannaru nyt jättäis sen ja Annika aloittais kunnon bulkit. :evil:

Kyllä taitaa pian Pete jäädä kiinni. Vituttaako ketään muuta Anteron hieman jäyköhkö olemus? Jätkä on ku rautakanki perseessä ja puhuu kuin joku robotti. Hahaa, taitaakin olla niin, että Antero on Robotti-Nicon iskä:evil:
Nico muuten lähtee sarjasta pian, Nyt-liitteessä oli jotain juttua kun sen isää haastateltiin...

Mun on vaikea uskoa, että Salkkarimenneisyys tekee hyvää Nikon persoonan kehitykselle ja sosiaaliselle elämälle myöhemmin.

Vähintään räjäyttää itsensä, jos sattuu joskus tsiigaamaan vanhoja jaksoja...

Mun on vaikea uskoa, että Salkkarimenneisyys tekee hyvää Nikon persoonan kehitykselle ja sosiaaliselle elämälle myöhemmin.

Nicon ei ehkä kannata mainita kenellekään muijalle sitten myöhemmässä elämässä, että hän on ollut aikoinaan näyttelijänä Salkkareissa. Ei välttämättä tämän ilmoituksen jälkeen heruisi hirveästi pimperoa.

Ai että kun on huomenna jännä jakso luvassa:D
Emma kertoo Kynikselle, että se oli Annikan ehdotus viedä Maija pois
-> Kynis saa raivarin ja jättää Annikan
-> Annika menee ihan depikseen
-> Annika alkaa taas vetämään karkkia ihan homona ja oksentamaan

Mitä mä sanoin:D:D

Ja pete jäi vihdoinkin kiinni! :D

Ei se Pete mitään kiinni jää, se spiikkaa itsensä ulos. Annika alkaa kunnon sikabulkille ja ajautuu rappiolle. Nicolla napsahtaa joku päässä (kun siellä muutenkin tuntuu tavara liikkuvan melko hitaasti) ja kaveri saa aivohalvauksen. Aaro, Eero ja Kaarlo jatkavat omia salakavalia juoniaan.

Ainiin, Seppo ja Ippe saa piparia - sekä kimppakivaa. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom