Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä on henki mieltä, oisko Nikon pitäny olla niinku mitään ei ois tapahtunu? Ehkä Katariina ois heti ruvennu vonkaa?:pano:

No en mä mitään naisista tiiä, mutta kyllähän sen olis kannattanut vetää vähän matalampaa profiilia mun mielestä. Olis vaan painunu sinne kouluunsa ja jättänyt söpöilyt pois.

Mitäs mieltä ootte tuosta Iltalehden "kohujutusta" koskien salkkareita?
Mietin just että millanen siitä kohusta olis tullut jos asiat oliskin ollut toisinpäin, eli että mieshenkilö olisi ollut se vanhempi osapuoli. Olisko kyse ollut sitten pedofiliasta tai jostain?
Olis varmasti tullut isompi kohu mutta ei ne käsikirjottajat viittis sellasta laittaa muutenkaan. Mutta joo, ei mun mielestä kyse ole mistään ollenkaan pahasta asiasta oli se sitten kummin päin vain. Eiköhän 18v osaa jo ite päättää mitä tekee. Ja sitten vielä kohutaan että on liian raakaa televisioon... ei saatana

Salkkareissa on aika paljonkin ollut näitä ikäerojuttuja. Sillon Miia ja se hörhölahkon johtaja (en muista sen nimeä), Aleksi iski äitipuolensa ja myös Silja Salin touhuili teininä sen valokuvaajahuumediilerin kanssa (olisko ollut joku Aku, Allu tms?) Seksisepollakin oli sillon niitä nuorempia naisia (Martina Aitolehti ainakin).

Niin ja ei unohdeta myöskään Pilluleuka-Heliä ja Ranskan römpsää. Noillahan on ikäeroa varmaan ainakin 30 vuotta.

edit: ja eikös se Laitelan Kallekin jossain vaiheessa lähtenyt baarista jonkun vanhemman setämiehen matkaan.

Jahas, Elsa tuli papereiden kanssa ineen. Se missä oli, "ei kuulu Ismolle". Huomisen jakson nimen perusteella Elsa heittää veivit, joten veikkaan tämän olleen tekemässä testamenttia, jossa jättää kaupan Ismolle. Kova akka ottamaan napandeerosta.

EDIT: lähteeköhän Iiris kohta Ranskaan, kun jo parin jakson ajan ihan kaikki mollanneet.

Back
Ylös Bottom