Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Isabellan nenä liikkuu vitun ärsyttävästi kun se puhuu :D

On huomattu joo

777523.jpg

;)

Tää oli kyllä ihan 'kiva':whip:

Mä oon melko varma että tuolla Iiriksellä ja Helillä on jotain yheistä lusikkaa jossain sopassa.. eikö se Heli karannu Tarun kanssa sillo joskus Ranskaan, jossa tämä taiteilijanainenki oli. Ranskahan on tunnetusti pieni maa, joten on enemmän kuin todennäköistä että Iiris ja Heli ovat siellä aikaisemmin tavanneet. Olisikohan jopa niin, että tuo Iiris sotkeutunut Taruun, joka sitten johti Helin ja Tarun eroon :eek:

Noni! Rupee osuu

Tuliko tuo Sirin ja Helin homma jotenki yllätyksenä? :D Pakkoha niillä on ollu olla jotain vispilänkauppaa ku kerta ovat olleet yhtäaikaa pariisissa molemmat. Todennäkösesti se blondi tipuki on jonkin sortin maton mussuttaja joka liittyy Taruun, Heliin ja Siriin.

Tuliko tuo Sirin ja Helin homma jotenki yllätyksenä? :D Pakkoha niillä on ollu olla jotain vispilänkauppaa ku kerta ovat olleet yhtäaikaa pariisissa molemmat. Todennäkösesti se blondi tipuki on jonkin sortin maton mussuttaja joka liittyy Taruun, Heliin ja Siriin.

Ei vittu jos ne kaikki on lepakoita niin mä en kato salkkareita viikkoon.

Salee Nooan mutsi. Sen verran tiukalta näyttää että ei ton sisää mahtus ku pienen pienet japsimiehet.
Luultavasti Miikan vaimo, Miikahan ei sattumalta kertaakaan nähnyt tätä naista, meni jotenki epäilyttäväst ristiin siellä hotellissa, ja eikös sekin tullut Amerikasta...?

Luultavasti Miikan vaimo, Miikahan ei sattumalta kertaakaan nähnyt tätä naista, meni jotenki epäilyttäväst ristiin siellä hotellissa, ja eikös sekin tullut Amerikasta...?

Kuten taivaskäsi jo sanoikin, niin Miikan vaimo tulee vähän myöhemmin mukaan. Veikkaisin tämän blondin olevan joku Miikan pano. Sehän on sairaanhoitaja ja tulee ulkomailta, niin niillä on varmasti ollut työpaikkaromanssi.

Mä arvelin, että Taru ja Heli ois eronnut sen takia, että Tarulla ja lentäjän muijalla ois ollut suhde.

Back
Ylös Bottom