Näyttää lähinnä nukelta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isabellan nenä liikkuu vitun ärsyttävästi kun se puhuu :D
Katri on myös laihtunut aika paljon, joten on myös lähteny pois niitä muotoja, joiden perään varmaan joskus ootte kuolannu.
Mä oon melko varma että tuolla Iiriksellä ja Helillä on jotain yheistä lusikkaa jossain sopassa.. eikö se Heli karannu Tarun kanssa sillo joskus Ranskaan, jossa tämä taiteilijanainenki oli. Ranskahan on tunnetusti pieni maa, joten on enemmän kuin todennäköistä että Iiris ja Heli ovat siellä aikaisemmin tavanneet. Olisikohan jopa niin, että tuo Iiris sotkeutunut Taruun, joka sitten johti Helin ja Tarun eroon![]()
Heli on selvästi Siri Montäänin secret lover, jonka kuvat Siri poltti hetki sit katolla. Melkosia juonenkäänteitä :D
Vitun homo cockblokker SAMPO!:curs:
Tuliko tuo Sirin ja Helin homma jotenki yllätyksenä? :D Pakkoha niillä on ollu olla jotain vispilänkauppaa ku kerta ovat olleet yhtäaikaa pariisissa molemmat. Todennäkösesti se blondi tipuki on jonkin sortin maton mussuttaja joka liittyy Taruun, Heliin ja Siriin.
Todennäkösesti se blondi tipuki on jonkin sortin maton mussuttaja joka liittyy Taruun, Heliin ja Siriin.
Luultavasti Miikan vaimo, Miikahan ei sattumalta kertaakaan nähnyt tätä naista, meni jotenki epäilyttäväst ristiin siellä hotellissa, ja eikös sekin tullut Amerikasta...?Salee Nooan mutsi. Sen verran tiukalta näyttää että ei ton sisää mahtus ku pienen pienet japsimiehet.
Luultavasti Miikan vaimo, Miikahan ei sattumalta kertaakaan nähnyt tätä naista, meni jotenki epäilyttäväst ristiin siellä hotellissa, ja eikös sekin tullut Amerikasta...?
Ei vittu jos ne kaikki on lepakoita niin mä en kato salkkareita viikkoon.
katsot kuitenkin. ;)
Luultavasti Miikan vaimo, Miikahan ei sattumalta kertaakaan nähnyt tätä naista, meni jotenki epäilyttäväst ristiin siellä hotellissa, ja eikös sekin tullut Amerikasta...?
Tuliko tuo Sirin ja Helin homma jotenki yllätyksenä? :D Pakkoha niillä on ollu olla jotain vispilänkauppaa ku kerta ovat olleet yhtäaikaa pariisissa molemmat. Todennäkösesti se blondi tipuki on jonkin sortin maton mussuttaja joka liittyy Taruun, Heliin ja Siriin.
Mä arvelin, että Taru ja Heli ois eronnut sen takia, että Tarulla ja lentäjän muijalla ois ollut suhde.