Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Joku tossa Katrissa on kyllä muuttunut sitten alkuaikojen, kun Katri tuli sarjaan. Silloin puhuttiin kavereiden kanssa, että aika kuuma tapaus, mutta enää ei kyllä ota eteen pätkääkään. Ehkä Katri kuuluu siihen pieneen vähemmistöön, josta ei tule kuumaa milffiä vanhetessaan.

Tuo Osterin piirittämä mimmi on ihan selvästi lääkärin vaimo, sanokaa minun sanoneen ;).

Ei ole. Lääkärin vaimoa näyttelee ihan eri henkilö. Tämän näköinen piirakka:

1667356-400_jasminhamid.jpg

Jasmin Hamid on nimi ja pitäisi näissä syksyn jaksoissa jo ilmestyä ruutuun.

hetken jo toivoin että tästä uudesta muijasta ois tullu Helille kaveri ku ei lämmenny Ossille aluks

Näin itekkin luulin, että nyt tuli pilluleualle aika kuuma lepakko petikumppaniks. :kuola: Mutta jos toi ei oo lepso niin kyllä Osteri sitä jossain vaiheessa ajelee.

Joku tossa Katrissa on kyllä muuttunut sitten alkuaikojen, kun Katri tuli sarjaan. Silloin puhuttiin kavereiden kanssa, että aika kuuma tapaus, mutta enää ei kyllä ota eteen pätkääkään. Ehkä Katri kuuluu siihen pieneen vähemmistöön, josta ei tule kuumaa milffiä vanhetessaan.

Niiin eri mieltä vaikkei kirjaimellisesti eteen voi ottaakaan :D Oli se aiemminkin jees mutta tuo tukka kyllä tekee että on niin paljon parempi nyt!

Niiin eri mieltä vaikkei kirjaimellisesti eteen voi ottaakaan :D Oli se aiemminkin jees mutta tuo tukka kyllä tekee että on niin paljon parempi nyt!
Täh? Ei millään pahalla, mutta eihän tuollainen 80-vuotiaan pukeutumistyyli ja/tai kampaus nyt pue yhtään ketään, saati sitten tuollaista ennen niin -ah- luntahtavaa tyttöstä.

Katrista on muutenkin kyllä särmä lähtenyt niin että pahaa tekee. Minä voisin leikata saksilla pahvista mielenkiintoisemman henkilöhahmon jolla olisi enemmän persoonallisuutta.

Mikä siinä on että nykyään naisilla on suosiossa tommoset lyhyet fledat :(. En vaan tajuu. Tommosessa poikatukassa ei oo mitään hottia, varmaan ainakin 95% miehistä on sitä mieltä mutta eihän miesten mielipiteillä ennenkään väliä ole ollut :rolleyes:. No on Katri ollut kyllä muuten hoteimpia mimmejä sarjassa ainakin aikoinaan vaikka en niin blondeista välitäkkään :).

Niin, mä en yleensä (itse pitkätukkaisena) edes pidä lyhyistä hiuksista naisilla. Pitkät hiukset vain on kivemmat ja naisellisemmat, jos vain on sitä tukkaa mitä kasvattaa.

Mun mielestä katrin kasvon piirteet vain tulevat paremmin esille lyhyellä tukalla vrt. aiempi tukka. Harvoin näin päin, mutta tällä kertaa oli parempi muutos. Tosin en tiedä miltä olisi näyttänyt jos sitä entistä tukkaa olisi vähän "keventänyt". Sellaisenaan oli liian raskas siihen mittaan. Samoin väri on parempi nyt.

Niin, kai se on mistä tykkää - tissipaitoja ei nyt ainakaan hirveästi näy, ehkä se sitten harmittaa mutta "klassisempi" look sopii hyvin :)

Mikä siinä on että nykyään naisilla on suosiossa tommoset lyhyet fledat :(. En vaan tajuu. Tommosessa poikatukassa ei oo mitään hottia, varmaan ainakin 95% miehistä on sitä mieltä mutta eihän miesten mielipiteillä ennenkään väliä ole ollut :rolleyes:. No on Katri ollut kyllä muuten hoteimpia mimmejä sarjassa ainakin aikoinaan vaikka en niin blondeista välitäkkään :).

Mä haluaisin lyhyet hiukset itselleni, mutta aina kun olen kavereiltani varovaisesti tiedustellut, että kävisköhän mulle sellaset niin tulee kauhee tyrmäys :( Miehet tuntuu jostain syystä kammoksuvan lyhyitä hiuksia naisella :confused: Voiko sillä olla todella noin suuri merkitys että onko ne päästä roikkuvat kuolleet karvat 20cm vai 60cm pituset? Pitkät on kyllä kauniit, mutta mua niiiiiiin kyllästyttää ja kaipaisin muutosta.

Katri on myös laihtunut aika paljon, joten on myös lähteny pois niitä muotoja, joiden perään varmaan joskus ootte kuolannu.

e:Mutta hei, onhan Isabellallakin lyhyet hiukset ja se on teidän mielestä hot?

Luonnollisesti kaikki on kiinni siitä mikä kellekin sopii, eikä niinkään siitä hiustyylistä.

Ladybird, kaverisi ilmeisesti vain ovat sitä mieltä että lyhyillä hiuksilla näyttäisit lapiolla päähän lyödyltä vompatilta. Ei sille mitään voi, näillä korteilla pelataan mitä alussa jaettiin..

Asiasta rasiaan, kukas tämä uusi neito tässä sarjassa nyt sitten on? Tuliko hän jäädäkseen vai onko vain muutamassa jaksossa?

Asiasta rasiaan, kukas tämä uusi neito tässä sarjassa nyt sitten on? Tuliko hän jäädäkseen vai onko vain muutamassa jaksossa?

"Sara viipyy sarjassa varsin lyhyen aikaa, mutta sen verran Saija paljastaa, että Saralla ei ole aivan puhtaat jauhot pussissaan.

– Sara saapuu ulkomailta ja hänellä on eräs tietty Pihlajakasun henkilö tähtäimessään."

MTV3:n sivuilta. Eli tuskin ainakaan kovin montaa lesboromanssia tullaan näkemään.

e:Mutta hei, onhan Isabellallakin lyhyet hiukset ja se on teidän mielestä hot?
Mun mielestä Isobella ei oo todellakaan hot :urjo:. Se laardiperse muistuttaa Laura Ruoholan vastaavaa. En ymmärrä miten se joidenkin mielestä on muka niin ihana mutta kuten sanottua, makuasioita ;).

Back
Ylös Bottom