B9 Kaukovaara / Puolakka – Panu, Otto, Aino, Veera, Peppi
Joo ihan eri kämppä kuin missä Julia ja siskonsa asui.. Täähän on "sama" kämppä missä Salinit asui?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
B9 Kaukovaara / Puolakka – Panu, Otto, Aino, Veera, Peppi
Eikä tee, se olisi liian kova pala niin Pepille, kun Ossillekkin.Veera tekee katoamistempun Iiriksen tyyliin.
Täytyy myöntää (HINTTINÄ) että mielummin vemppaisin Panun kuvista ku Veeran tai Iiriksen,
.Tuotantotiimi pelasi Sampon pois pihlajakadulta, ja sen uusi kämppä on tullut jo katsojillekkin tutuksi, näin ollen Sampo :haart: Peppi voi jatkua.
Selvä yhtälö, ja Veera pelasi Sampolle jatkoa salkkareissa, kun heitti tämän pihalle.
Meikä ennustaa lääkärille ja Jennille juttua. Katotaan miten käy.
Lähteeköhän Veera nyt viimeinki vittuun? Tekee Iirikset, meinaa samat lähtökohdat olis nyt sille katoamistempulle.
Bustaa Panun kyntämässä toista akkaa + "pitemmän" aikaa menny jo huonosti.
Miten Pepin käy?
Sampo kyllä luultavasti ehtii suorittaa korkkauksen ennen sitä.
Oon miettiny ihan samaa, lähinnä siks ku toi tyyli sattuu itteäni vituttamaa niin kovin. Jätkillä aina tukka silmillä ja ylikireet farkut. PRKL:curs:. Mut jos nää fruittarit alkaa näyttää liian hintiltä, ni onneks me tiedetään mitä esim Ismo on homoista mieltä. Ippe pitää jätkät kurissa, mä oon ihan varma siitä.Mikshän melkein kaikki nuoret jätkät salkkareissa ja nykysin monet oikeessakin elämässä on tuollasia fruittari tukkajumalia ku Sampo ja Konsta... :wtf: Pinkki huivi kaulaan ja Mirolta punaset homokireet farkut lainaan niin sitten on täydellistä.![]()
On muuten jännä, että Ismo ei yhtään vittuile Mirolle siitä sen muodista. Auta armias jos Kallella olisi ollut punaset pillifarkut, ei olisi ollut kotiin tulemista. Joo kyl Ismo pitää huolen että homot eivät käy pihlajakadulla lisääntymään.Oon miettiny ihan samaa, lähinnä siks ku toi tyyli sattuu itteäni vituttamaa niin kovin. Jätkillä aina tukka silmillä ja ylikireet farkut. PRKL:curs:. Mut jos nää fruittarit alkaa näyttää liian hintiltä, ni onneks me tiedetään mitä esim Ismo on homoista mieltä. Ippe pitää jätkät kurissa, mä oon ihan varma siitä.
emo, on se oikea....mitä se ees meinaa? :Dfruittareita/elo(vai mikä se oli)
emo, on se oikea....mitä se ees meinaa? :D
Salkkareissakin ainut kuka on sampolle ilmaissut kiinnostuksen on oma siskopuoli ja sit joku inttimuija.