Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vai pieni pyyhe panssarivaunun ympärillä
Ei se oo Kyllä voinu todellakaan mikään pieni pyyhe olla.Lakana pikemminkin

Siinä oli vähän romatiikkaa joka ei ottanut tuulta purjeisiin. Tulee mieleen Nykänen ja Mervi. Kun Mervin sauna paloi Nykänen itki sitä koska se oli ensimmäinen paikka jossa he rakastelivat:itku: . Mikä romanttinen mielikuva.

Vähän sama kuin Salla ja pieni pyyhe....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei läppä nyt hajos! :lol2:

Tuomo: Oot sä varma et sä et tuu mukaan?
Salla: Mistä lähtien mä oon kuntosalilla käyny?

Ja sen kyllä huomaa!

edit: ja toisen kerran. Ossi heitti aika hyvät. Salkkarit on ihan nousussa täl hetkel!

Viimeksi muokattu:
Ismostahan on tullut kunnon kusipää. Taitaa pian ukko tippua korkealta ja kovaa.

Tankilla ja Tumpilla menee hyvin:rock:
Tuleeko Aaro takas kuvioihin, jesss!!!

Mä kyl pyörittäisin ton tankin jo rappusista alas! Wine wine wine sitä wine tätä! :curs: Ties että Tumppi petti ja meni naimisiin ihanissa lumihäissä ja nyt suunnilleen valittaa kun "joutu" naimisiin. :rock:

Joo kyllä mäkin vyöryttäisin ton kottaraisen sillalta alas, sen verran raivostuttava tantta se on.

Ismosta on tullut kunnon player :D.

Mäkin antaisin Sallalle kyytiä :lol2:

Ja niqsterhän sen sanoi, Ismosta tullut player :D

Millonkohan ismo hakee "kätköstään" sen haulikon...
ja olishan se hyvää viihdettä jos seppo rupee sitä pontikkaa keittelee...

Ei helvetti sitä Tankki Sallaa, miks se on päässy siihen sarjaan? Ja sitten on vielä parasta ku jengi kehuu sen ulkonäköä. Onkohan Tuomo ja Salla kenties pikkasen epätodellinen pari:D

Eikös se tankki olisi helpompi lepyttää rasvasella pihvillä ku jollai matkalla? Mahtaako T-72 edes mahtua muualle kun rahtikoneeseen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom