Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis voi vittu!?Mulla jäi tän päivänen väliin.Käsitinkö oikein että se pete raiskas katrin ja se t-72 tuli häihin kyrpä otassa!?Siis niinku mitä vittuu!?
Ei edes antanut Tuomolle kun kotiin pääsivät häistä
Tuon asian pitäis jo yksistään riittää perusteeks avioerolle. :curs:
Siis voi vittu!?Mulla jäi tän päivänen väliin.Käsitinkö oikein että se pete raiskas katrin ja se t-72 tuli häihin kyrpä otassa!?Siis niinku mitä vittuu!?
Miten kävikään miljonääri-Ismon "raha tulee rahan luokse"-teorialle?
No Ismo the man vei naisensa hienoon ravintolaan. Kaviaaria ja tollasta. Kun oli maksamisen aika niin Ismon kortilla ei ollut enää katetta
Maikkarin juonipaljastukset Katrin kompuroidessa sokkitilassa ulos hissistä omaan kotiinsa Pete yrittää selitellä ja pahoitella käytöstään.
Ismoon tulee iskemään pelihimo ja sillä viisiin se tulee sössimään asiansa. Sarjan juoneen ei sovi, että Ismolla menisi jatkossakin noin hyvin. Sitä on nyt hehkutettu liikaa. Sen on jo korkea aika munata kunnolla. Monta kertaa on ollut jo niin lähellä. Pelihimoa ei sarjan aikana kellään ole vielä ollutkaan.
ONko muilla semmosta ongelmaa ettei oikeesti pysty katsomaan salkkareita liian suuren myötähäpeän takia? pakko vaihtaa kanavaa n.1-2 min katsomisen jälkeen.
Ossi joutuu heittämään pari heijaria tolle vinoletille :wall:
Ei helvetti ku rupes kuvottamaan,ku panssarivaunu ilmoitti hääyönänsä,ettei halua seksiä.Ihan niinku tuollaisella mursulla ois siihen varaa...herranjestas...
Joo siis mua ihmetyttää tuo suuresti!Eihän tollasta haaskaa oikeesti nussi kun 4 promillen humalassa kun ei oo muuta saanu!!! :urjo: