Super agressiivinen tyyli, jossa vastustajalle ei anneta armoa, LAG?"All in Laitela" oli kehittänyt oman tyylinsä pokeriin. Agressiivisen sellaisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Super agressiivinen tyyli, jossa vastustajalle ei anneta armoa, LAG?"All in Laitela" oli kehittänyt oman tyylinsä pokeriin. Agressiivisen sellaisen.
Eikös Ismo hävinnyt molemmat pokerit täyskädellä?

Paras rooli mitä salkkareissa voi saada!!Vitun kari, näpit irti mun naisen tisseistä!! Taitaa kariakin munkit kiinnostaa kun kokoajan niissä ollaan kiinniParas rooli mitä salkkareissa voi saada!!
Tohon rooliin pitääki jo eläytyä :DHuomasin ihan saman, että aika ronskisti kourii :D
Olen helvetin kateellinen!! Mutta joo, kyllä sen Karille sinänsä suo. Mutta mielummin tietysti itse tuossa Bellan munkkeja puristelisin, ja persettä hiplailisin...Laskujeni mukaan Kari pääsi äsken hiplaamaan Isabellan tissejä kahdesti ja takamusta ainakin kolmesti. Olen kateellinen, mutta toisaalta jos jollekin niin Karille tuon suo.
Kukas toi äijä oli? Oli niin tutun näkönen..."Näitä ku vetää niin tekee mieli vetää jotakuta turpaan!":lol2:![]()
Mitäs vittua onko banaaneissa nykysi viivakooditki?
Tohon rooliin pitääki jo eläytyä :D